Que estàs buscant?
Anglès
E1_F Conèixer i comprendre la morfologia, la fisiologia, la patologia i la conducta de les persones, tant sanes com malaltes, en el medi natural i social
E12_F Intervenir en els àmbits de promoció, prevenció, protecció i recuperació de la salut
E14_F Incorporar els principis ètics i legals de la professió a la pràctica professional, així com integrar els aspectes socials i comunitaris en la presa de decisions
E15_F Participar en l'elaboració de protocols assistencials de fisioteràpia basada en l'evidència científica, fomentant activitats professionals que dinamitzin la investigació en fisioteràpia
E17_F Comprendre la importància d'actualitzar els coneixements, habilitats i destreses i actituds que integren les competències professionals del fisioterapeuta
E19_F Saber comunicar-se de manera efectiva i clara, tant de forma oral com escrita, amb els usuaris del sistema sanitari, així com amb altres professionals
T1_F Adquirir la capacitat per comunicar-se en una llengua estrangera i treballar en un context internacional
Atès el nombre de ciutadans de l’àrea metropolitana de Barcelona - Maresme que fan servir l’anglès com a llengua de comunicació i les possibilitats de mobilitat dels professionals de la salut dins de la Unió Europea, tenir una base sòlida de coneixements de llengua anglesa es considera un element important de la formació d’un estudiant de fisioteràpia i de ciències de l’activitat física i de l’esport.
Aquest curs altament comunicatiu treballa les destreses necessàries perquè un professional de la salut pugui comunicar-se de manera eficaç en un entorn relacionat amb la salut.
A més a més, atesa la quantitat d’articles acadèmics publicats en llengua anglesa dins de l’àrea de les ciències de la salut, la capacitat dels estudiants de grau de poder llegir en anglès de manera efectiva ha esdevingut imprescindible.
L’objectiu principal d’aquest curs és:
D’aquesta manera, els resultats de l’aprenentatge són els següents:
Sesions de classe expositives basades en la explicació del professor amb molta interacció i exercicis pràctics.
Treball grupal i individual
Presentacions per part dels alumnes
Sinopsi:
Els continguts són altament funcionals i es vinculen a situacions reals mitjançant task-based learning. Entendre i expressar-se de forma oral en anglès.
CONTINGUTS GENERALS
CONTINGUTS ESPECÍFICS
Situation |
Contents, Skills and Functions |
Content-Based Listening (talks, conferences..) |
Orientation listening Listening for gist Listening for specific meaning |
Content-Based Reading (academic articles, reports, case studies..) |
Meaning from context Understanding main ideas Understanding details |
The Human Body |
Skeleton Muscles Organs Functions of the body Posture and movement |
Pain and Symptoms |
Describing pain Describing symptoms Making a diagnosis |
Injuries |
Muscular injuries Bone injuries Discussing treatment Monitoring |
Health, Exercise & Nutrition |
Diet Training |
Tipologia Activitat |
Hores |
|
Classe Magistral |
50 |
|
Treball en grup |
16 |
|
Tutoria Grupal |
3 |
|
Treball Individual |
6 | |
Estudi Personal |
75 | |
Total |
150 |
Activitat avaluadora |
Ponderació |
Competències avaluades |
Avaluació contínua
2 Presentaciós oral en grup: Els estudiants hauran d’escollir un tema consensuat amb el professor:
|
20% - cada una amb ponderació de 10% |
CB1, CB5, T1, E3, E11, E12, E14, E15, E17, E19 |
Avaluació contínua
2 Treballs escrit individual: Els estudiants hauran d’escollir un tema consensuat amb el professor:
|
30% cada una amb ponderació de 15% |
CB1, CB5, T1, E3, E11, E12, E14, E15, E17, E19 |
Avaluació continua Activitats a l'aula |
10% | CB1, CB5, T1, E3, E11, E12, E14, E15, E17, E19 |
Avaluació final
Examen final de dues parts: Part A: Comprensió auditiva Consisteix en una audició d’una situació real contextualitzada. S’ha de prendre apunts i contestar unes preguntes. Part B: Comprensió lectora Es llegeix un text de l’àmbit sanitari. S’ha de contestar unes preguntes. |
40% |
CB1, CB5, T1, E3, E11, E12, E14, E15, E17, E19 |
Activitat avaluadora en període de recuperació |
Ponderació |
Competències avaluades |
Avaluació final
Examen de dues parts: Part A: Comprensió auditiva Consisteix en una audició d’una situació real contextualitzada. S’ha de prendre apunts i contestar unes preguntes. Part B: Comprensió lectora Es llegeix un text de l’àmbit sanitari. S’ha de contestar unes preguntes.
|
40% |
CB1, CB5, T1, E3, E11, E12, E14, E15, E17, E19 |
Les qualificacions obtingudes en l’avaluació contínua seran conservades com a part de la nota final de l’assignatura, tant les superades com les no superades, per tal de preservar els criteris de l’avaluació continuada.
Bibliografia obligatòria
Dossier de material docent elaborat pel professorat