Es tracta d'un projecte de ficció seriada realitzat exclusivament per estudiants de diferents centres que imparteixen estudis vinculants amb l'audiovisual

El passat dimarts 17 de març va tenir lloc al Disseny Hub de Barcelona la presentació pública del projecte Episòdic, impulsat per l'Ajuntament de Barcelona i Betevé i coordinat per l'equip de Serielizados.

Es tracta d'un projecte de ficció seriada realitzat exclusivament per estudiants de diferents centres que imparteixen estudis vinculants amb l'audiovisual i dins dels quals es troba el Grau en Mitjans Audiovisuals del TecnoCampus. 

El projecte consistirà en la producció, realització i posterior difusió per Betevé d'un short form de sis capítols, consistent a l'adaptació de l'obra El principi d'Arquimedes. Aquesta col·laboració se suma a altres ja consolidades amb Serielizados a través de la mostra Miniput, de la que el TecnoCampus és patrocinador, i que es va presentar a les aules del TecnoCampus aquest curs.

En termes més generals, aquesta nova col·laboració s'integra dins d'un conjunt d'activitats que es fan a les assignatures del grau al llarg dels quatre anys de formació i que posen en contacte els estudiants amb iniciatives externes a la Universitat.