El 23 d’octubre va tenir lloc, al Centre de Congressos del TecnoCampus, l'Investment Day, un esdeveniment inspirador i de connexió per a inversors i emprenedors amb participació de més de 60 persones.

Start-ups i emprenedors procedents dels estudis universitaris del TecnoCampus van compartir espai amb fons d'inversió que cerquen projectes on invertir.

El director general de TecnoCampus, Josep Lluis Checa, va fer la benvinguda de l’acte i seguidament es va fer la pitch competition en el qual els tres projectes finalistes d’emprenedoria universitària de TecnoCampus van presentar en un pitch de tres minuts els seus projectes: 

  • Netjob, projecte liderat per Anna Salcedo, alumni del doble grau d’ADE i gestió de la innovació i Màrqueting i continguts digitals. Ha desenvolupat un marketplace que connecta professionals de serveis per a la llar amb persones que tenen aquestes necessitats. 
  • Aquaflow, projecte promogut per l’estudiant Joel Auferil Jubany del grau de Business Administration and Innovation Management. AquaFlow Analytics ofereix una solució d'eficiència energètica amb un servei integral de monitoratge i optimització del reg per a explotacions agràries amb degoteig i aspersió, que permet reduir el consum d’aigua i els seus costos 
  • TableStories, presentat per Sophia Seidler, alumni del master d’emprenedoria i innovació. TableStories és una xarxa social que connecta persones i cultures a través de la gastromia, oferint trobades per compartir menjars i cultura i experiències on amfitrions experts ensenyen tècniques o plats específics. 

El projecte guanyador va ser Aquaflow, escollit pel jurat format per Jose Ramon Martín, director de Bstartup de Banc Sabadell; Alfons Mengual, cap de l’acceleradora Connector; David Rangil, i Anahí Moyano, del TecnoCampus. El premi inclou l’accés a la preincubadora del TecnoCampus, dues entrades al Mobil World Congress 2026 i un paquet d’assessorament expert per accelerar el llançament del seu projecte. 

En la segona part de la jornada, amb el reverse pitch, van ser els inversors que van sortir a l’escenari a presentar el seu fons d’inversió. Vam comptar amb Alex Tortosa de Plug and Play Tech Center, Maria Poveda Deltell, de, Inveready i Cristina de Ochoa de Grow Venture Partners. 

Finalment, va tenir lloc l’activitat principal, el fòrum d’inversió, on cinc start-ups van exposar el seu projecte i les seves demandes de capital davant dels inversors. Un cop acabadess, es va habilitar un espai de networking perquè els emprenedors poguessin mostrar els seus productes i interactuessin amb els inversors.

Les startups participants en aquesta segons part de l'acte van ser: 

  • AIMS MEDICAL Startup presentada per la seva CEO Neus Gimenez. Es tracta d’una plataforma SaaS per a hospitals que ofereix una solució integral dissenyada pel cribratge sistemàtic, universal i automàtic de la disfàgia orofaríngia. La solució ja está validada amb 12 hospitals catalans i 3 internacionals. Busca finançament pel desenvolupament regulatori i l’acceleració de les vendes. 
  • WINAHOST. Plataforma all in one que ajuda propietaris d’immobles a maximitzar la rendibilidad del lloguer d’allotjament de curt termini. Connecta amb els portals globals de lloguer de curt termini oferint gestió integral de les reserves. Van aixecar al 2023 475.000 € per escalar el model de negoci. Al 2025 preveuen tancar l’exercici amb 1,2 M€. Pol Aracil, cofundador i CEO de l’empresa, va presentar la startup. 
  • MOODEST. Projecte promogut per Adrià Castany, fundador i CEO de la startup. Han desenvolupat una plataforma d’IA per a l’automatització de tasques dels departaments de recursos humans d’empreses a partir de 50 treballadors. Gestiona processos com helpdesk, onboarding/offboarding, documents amb signatura i comunicacions internes. 4) SWEANTY - Pegat intel·ligent que mesura la sudoració de les persones i ofereix plans personalitzats d’hidratació per prevenir la deshidratació. Adreçat a professionals de la salut com nutricionistes i entrenadors personals per millorar la salut i rendiment dels esportites i també adreçat a treballadors d’empreses i B2C per a esportistes. Va presentar Joan Molins, cap d’estratègia i creixement de Sweanty
  • COCOPOOL Plataforma leader a Espanya especialitzada en el lloguer per hores de piscines privades i espais per activitats d’oci. Aquest 2025 han validat el model de negoci, transaccionat 1,1 M €, amb més de 2700 reserves. Presenta el projecte el seu CEO i fundador de l’empresa Gerard Xalabardé.