Les vuit startups tecnològiques escollides pel TecnoCampus que van ser presents a l'estand del TecnoCampus al 4YFN, que enguany es va celebrar en un únic espai amb el Mobile World Congres del 28 de juny a l’1 de juliol,  han valorat positivament l’ experiència de poder exposar els seus productes i serveis a potencials clients i inversors.

Rebeca Pérez, CEO i Fundadora d’Inviertis , ha comentat que "ser al 4YFN es tornar a sentir el moviment sota els peus del món emprenedor. Tenir la oportunitat de connectar  amb altres emprenedors, creatius i dinamizadors de l'ecosistema i fer-se visible a  las oportunitats del panorama nacional e internacional ha estat molt valuós per el moment en el que es troba la nostre start up".

Eduard Garcia, CEO de Vendfy apunta: ”Tenir presència al 4Y4N del MWC et dona un impuls increible, exposant-te a diferents públics de tot el món interessats en les startups i la innovació tecnològica. Pel nostre espai han passat inversors, potencials clients i possibles col·laboradors de tot el món.”

Un altre comentari per part de GraphenicaLab, s'indica que "estem encantats d'haver participat al 4YFN amb el TecnoCampus. Ens ha servit per guanyar visibilitat com a petita empresa i arrel d'aquesta oportunitat, se'ns han obert diferents opcions que ara estudiarem amb mesura cadascuna. Repetirem!".

Per part de l'equip d'Enigmas Tour consideren que han tingut una experiència molt enriquidora, ja que els ha aportat la possibilitat d'establir contactes que esperen que en un futur esdevinguin en futures sinergies amb altres startups. També consideren ha estat molt interessant tenir visibilitat en un espai de la categoria del MWC, tot i que aquesta edició ha estat molt diferent a les anteriors.

"Haver pogut tenir presència al MWC21 ens ha servit per generar contactes tecnològics i possibles col·laboracions futures, rebre feedback del nostre model de negoci i validar la nostra proposta a través de totes les persones i professionals que han visitat el nostre estand" és el comentari fet per l’equip de Rollyhoo.

Per EVIX, a diferència de l'última edició al 2019 on van assistir com a visitants, el fet de disposar enguany d'un stand propi els ha involucrat molt més en la dinàmica de l'esdeveniment i els ha aportat una promoció i visibilitat molt importants per aconseguir nous contactes i continuar donant a conèixer el nostre projecte en el l'esdeveniment més important de l'any per a startups.

Les empreses asistents van ser: Alta Guardia, Enigmas Tour, Evix, GraphenicaLab, Inviertis, Rollyhoo, Vendfyi Wipass, centrades en els àmbits fintech, blockchain, intel·ligència artificial, IOT, Big data, Mobile i les TIC.


Anterior

Oberta la convocatòria dels premis Creatic, una oportunitat per a les millors iniciatives emprenedores

Següent

El professor Eloi Serrano defensa una tesi doctoral sobre economia social