Un any més, el TecnoCampus patrocina IndieDevDay 2021, una de les fires de videojocs amb més projecció de l’estat. El cap de setmana del 8 al 10 d’octubre podeu gaudir de manera gratuïta, a cotxeres de Sants (Barcelona), d’una edició que ve carregada d’estudis i desenvolupadors exposant els seus videojocs, xerrades i conferències de professionals de la indústria, màquines arcade, realitat Virtual, sessions de música de videojocs, exposició de projectes independents, etc.

Un any més, el TecnoCampus patrocina IndieDevDay 2021, una de les fires de videojocs amb més projecció de l’estat. El cap de setmana del 8 al 10 d’octubre podeu gaudir de manera gratuïta, a cotxeres de Sants (Barcelona), d’una edició que ve carregada d’estudis i desenvolupadors exposant els seus videojocs, xerrades i conferències de professionals de la indústria, màquines arcade, realitat Virtual, sessions de música de videojocs, exposició de projectes independents, etc.

Un lloc ideal on fer networking, sobretot per als millors projectes TecnoCampus del Grau de Disseny i Producció de Videojocs, que gaudiran d’un stand a fira. A l'estand hi haurà una representació dels projectes del grau  i un dels professors del grau, expert en Game Studies, oferirà una xerrada diumenge. Els projectes s’han dut a terme en el marc de dues de les tres assignatures de “Projectes de Creació i Desenvolupament” , que s’ofereixen en el Grau en Disseny i Producció de Videojocs. El desenvolupament ha anat de la mà de professors del grau que són, alhora, professionals a la indústria del videojoc, com són Daniel Candil (Art Director), Rafael González (Development Director), Javier Untoria (Senior Game Designer) i Elena Candil (Senior 3D Artist) d’Alkimia Interactive-THQ Nordic, Jordi Arnal (Founder i CEO de Kaneda Games), i Adso Fernández (Dr., Coordinador del Grau, Founder i CEO de btripple).

Projectes que es presenten el dia 9:

  • GraviTV: videojoc de plataformes en 2D. Juga com el capità de la nau Hulse-03, una televisió humanoide que pot controlar la gravetat per superar els obstacles de la nau. Derrota als robots espatllats i a la malvada Inteligència Artificial que vol robar-te la posició de capità. Alumnes: Samuel Nuez, Victor Rubio, Carlos Madroñero, Estefania Taboada i Joel Torrent.
     
  • Dartford Street: joc de trencaclosques en primera persona, situat a una casa de Londres de 1919. Assumireu el paper d’Arthur Evans, que, preocupat per la desaparició del seu company soldat, viatjarà a casa seva per desvetllar els mistèris que amaga i conèixer on para el seu amic.  Alumnes: Víctor Ibáñez, J. Miguel Arranz, Emma Montserrat, Roger Montané, Júlia Camba, i Álvaro Vidal.

Projectes que es presenten el dia 10:

 

  • The Frightening Nigthmare of Little Eddy: joc en tercera persona on el jugador ha d’escapar del malson en el que es troba. Lluita contra enemics i utilitza el teu enginy per fugir d’aquesta mansió inspirada en l’estètica de Tim Burton. Alumnes: Daniel Rodríguez, Rodrigo Ben, Martí Guillot, Miquel Martí Pou, Toni Galmés i Albert Medina.
     
  • The Lightkeeper: joc d’aventura en primera persona, on acompanyes l'exoficial Hans Novikov en la missió de localitzar el faroner en una illa remota d'Irlanda del Nord quan, de sobte, el vaixell naufraga i emprens una aventura de supervivència en una illa tot revelant els foscos secrets que guarda. Alumnes: Aitor García Diez, Jan Cano, Albert Loma, Sergi Sánchez Duran, Eric Fradera i Sergi Salas.

Conferència: diumenge dia 10 a les 18h. "Què han fet els game studies per nosaltres?"

  • Què són els Game Studies? A què es dediquen els acadèmics que investiguen el videojoc? En aquesta xerrada farem un repàs a la disciplina, les seves publicacions i congressos i explorarem per què és enriquidor tenir diàleg entre acadèmics i desenvolupadors, també (o sobretot) independents. Víctor Navarro Remesal és doctor en Comunicació, especialitzat en Game Studies. Ensenya Història i Indústria del Videojoc i Guió Interactiu al Tecnocampus (Universitat Pompeu Fabra). Forma part del grup de recerca Cultura i Tecnologia Lúdica (CTL). És autor i editor de diferents llibres sobre anàlisi de videojocs i cinema. Membre fundador de DiGRA Espanya i director de la col·lecció Ludografías, de l'editorial Shangrila. Els seus principals interessos de recerca són la llibertat del jugador, gêmu o videojoc japonès i la preservació. Col·labora com a crític amb mitjans com Onda Cero o Rockdelux.

Anterior

La professora Noemí Ruiz, convidada al "X Congreso de Matemática Educativa" a Honduras

Següent

Bona acollida als tallers d’economia circular celebrats en el marc del projecte “Stop residus”