L’acte es va celebrar en el marc de la Barcelona New Economy Week, BCNEW i va reunir representants del sector de la logística de tot el món. 

El professor Jesús Martínez Marín, coordinador del grau de Logística i Negocis Marítims i director del Màster en Logística, Cadena de Subministrament i Negocis Marítims, va moderar el passat dimecres un debat sobre canvi climàtic i l’impacte en les infraestructures portuàries, en el marc de la Barcelona New Economy Week, BCNEW. 

L'esdeveniment va reunir representants dels organismes internacionals vinculats amb la matèria. Podeu trobar més informació aquí.


Anterior

Vols ajudar a millorar l’alfabetització digital de la gent gran?

Següent

Arrenca el projecte europeu Gender HehS per impulsar la perspectiva de gènere en la formació sanitària