El TecnoCampus ha participat els dies 10, 11 i 12 d’octubre en la fira de videojocs BCN Game Fest, antigament “IndieDevDay”, amb jocs creats per alumnes dels graus de Videojocs i doble grau de Videojocs i Informàtica. 

Aquesta fira és la fira de videojocs més important del país. A la fira hi trobarem estudis indie, empreses ben establertes, com THQ Nordic - Alkimia,  Larian Studios o Anchor Point i publishers com Devolver Digital. Els jocs que s’han presentat de mà del TecnoCampus són: Noroi, MyTosis -A Life Mission-, Time S*cks, Sunrise, Fabra i Llull i Danger Zone., desenvolupats per estudiants  alumnes de 2n i 3r de Videojocs i de 5è del doble grau. 

El coordinador del grau en Videojocs, Joan Josep Pons, destaca que la participació en la fira “aporta contactes i projecció als treballs dels estudiants i l’oportunitat de participar en activitats com el Talent Job Fair”, una iniciativa conjunta del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya i els organitzadors de BCN Game Fest (abans IndieDevDay) pensada especialment per a estudiants i  professionals que volen obrir-se camí en la indústria del videojoc, i que ofereix l’oportunitat de connectar amb empreses que estan buscant ampliar els seus equips.

 


Anterior

Comunicat del centre universitari TecnoCampus davant la vaga del 15 d'octubre

Següent

La professora Virginia Espinosa participa i modera una sessió a la Internacional Carnahan Conference sobre Tecnologies de Seguretat de l’IEEE