El TecnoCampus tornarà a tenir presència amb un estand propi al Mobile World Congress, la fira de telefonia i telecomunicacions més important del món. Ho farà en l'espai destinat a les startups i a la innovació, el 4YFN, del 2 al 5 de març de 2026.

 

L'objectiu és que vuit start ups representatives de l'ecosistema d'innovació del TecnoCampus hi siguin presents, de manera que s'ha obert una convocatòria pública per seleccionar-les.

Les vuit seleccionades tindran un espai privilegiat on connectar-se amb inversors, socis o clients de tot el món.Aquesta convocatòria està adreçada a startups tecnològiques o digitals, especialment que desenvolupin o incorporin tecnologies com blockchain, intel·ligència artificial, IOT, Big data, mobile, impressió additiva, realitat virtual i/o augmentada i les TIC. LINK WEB.

En l'edició de 2025, les startups participants van ser  Aims Medical, Cocopool, Drivi Mobility, , Moodest, Sweanty, Scrads, Doole Health, CÄNMA Hydrogen Systems, White Jacket I Mobility Data Nets. 


Anterior

El TecnoCampus impulsa l’emprenedoria sostenible amb el projecte europeu Sustain4Future

Següent

El TecnoCampus participa en la presentació del nou Pla Estratègic d’Internacionalització d'ACCIÓ