El curtmetratge documental Mi tío, dirigit per Andrea Fernández, professora associada en el Grau en Mitjans Audiovisuals del TecnoCampus, s'estrenarà al Festival de Cinema Documental Alcances, que se celebrarà a Cadis del 27 al 3 d'octubre.

 

El certamen, amb més de cinquants edicions, està considerat una de les cites de referència a l'àmbit del documental a Espanya. A la producció van participar-hi Nuria Blázquez Mir i Mariona López, estudiants i ara alumni del grau. 

Les dues estudiants van treballar al departament de càmera i il·luminació, aportant els seus coneixements tècnics i experiència pràctica en un projecte professional. 

Segons Andrea Fernández, “aquesta estrena és una oportunitat única per donar visibilitat a una feina molt personal i, alhora, posa en valor la col·laboració entre professorat i estudiants en projectes creatius”. 

La selecció al festival suposa un reconeixement tant al talent del professorat com al compromís de l'alumnat del TecnoCampus, tot reforçant el vincle entre la Universitat i la indústria audiovisual.


Anterior

Publicat el el número 8 de la revista Journal of Sound, Silence, Image and Technology (JoSSIT)