Després de l'èxit obtingut en les anteriors edicions del projecte Pla de màrqueting per part dels estudiants del Grau de Màrqueting i Comunitats Digitals, l'Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa del TecnoCampus obre una nova convocatòria del programa i et convida com empresa a participar-hi. La cinquena edició d'aquest projecte tindrà lloc entre octubre i desembre 2021.

Després de l'èxit obtingut en les anteriors edicions del projecte Pla de màrqueting per part dels estudiants del Grau de Màrqueting i Comunitats Digitals, l'Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa del TecnoCampus obre una nova convocatòria del programa i et convida com empresa a participar-hi. La cinquena edició d'aquest projecte tindrà lloc entre octubre i desembre 2021.

Quin és l'objectiu?

Dissenyar i posar en marxa, en un termini màxim de 45 dies, un anàlisi de l’entorn competitiu de l’empresa i elaborar un pla de màrqueting de productes o serveis reals que les empreses participants determinin. El projecte consisteix a treballar conjuntament amb els estudiants de l'assignatura: “Pla de màrqueting”

Les empreses interessades s'ha d’inscriure al formulari abans del 23 de setembre del 2021.

Pots trobar la informació ampliada i fer el formulari d’inscripció al projecte aquí.

Per resoldre qualsevol dubte, contacta directament amb Alexandra Masó, docent de l’Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa.


Anterior

Estudiants del Grau en Mitjans Audiovisuals, seleccionats en els Premis SGAE Nova Autoria del Festival de Sitges

Següent

Evix, seleccionada com una de les empreses finalistes als Premis a la Innovació Social de la Fundació Mapfre