Noemí Ruiz-Munzón, Laura Muñoz Ortiz, Nacho Monreal, Patricia Crespo, Carme Rovira i Màrian Buil, de l’Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa del TecnoCampus; Anna Castells i Adrián García, de l’Escola Superior de Ciències de la Salut; i Léonard Janer, de l’Escola Superior Politècnica,  han presentat tres comunicacions al XI Congrés Internacional de Docencia Universitària i Innovació celebrat els dies 29 i 30 de juny i 1 i 2 de juliol del 2020 en format online.

Aquesta edició que portava per títol “Més enllà de les competències: nous reptes en la societat digital”. Ha volgut abordarels reptes presents i futurs de l’educació superior en relació a l’aparició de nous perfils d’estudiants que demanden noves estratègies docents i organitzatives. El congrés ha estat un espai d’intercanvi i d’anàlisi d’estudis, experiències i propostes per aportar coneixement sobre l’impacte d’aquests reptes i les diverses formes d’abordar-los des d’una estratègia docent.

Els treballs presentats han estat:

Castells A. & García, A. : “jocs.tecnocampus.cat”, la web de jocs de l’alumnat

Crespo, P. & Oliveras, E.: La perspectiva de gènere en assignatures de comptabilitat.

Castells A. & García, A. : “jocs.tecnocampus.cat”, la web de jocs de l’alumnat

Rovira, C.; Janer, L. & Buil, M.: Camp d’innovació social o treball per reptes a partir de la suma d’agents de canvi.

Ruiz-Munzón, N.; Muñoz Ortiz, L. & Monreal, N.: Una experiència de enseñanza-aprendizaje entre diferentes cursos y grados. Exposición de proyectos de matemáticas.


Anterior

Oberta la convocatòria dels premis Creatic, una oportunitat per a les millors iniciatives emprenedores

Següent

Evix, seleccionada com una de les empreses finalistes als Premis a la Innovació Social de la Fundació Mapfre