Troba els recursos financers i coneix els criteris que fan servir les entitats financeres per atorga

20 juny 2011

Tecnocampus

L'IMPEUM organitza la tercera sessió del cicle "Els mecanismes d'avaluació de les entitats financeres vers les empreses". 

Data: dijous, 30 de juny 2011
Hora i lloc:  9 a 11 hores, Sales del Servei d´Empresa de l’IMPEM, c/Francisco Herrera, 70

Ponent: Sr. Josep Mª Montserrat, Màster en direcció EADA, Consultor de “Coordinació i Assessorament de Projectes Integrals, S.L., Professor col•laborador a PMASTERS UAB i Assessors financers.
 
Continguts de la tercera sessió del cicle de finançament:
 
? Identificar les necessitats de finançament que té l’empresa.
? Fonts de finançament (Quin és el producte financer més adient ? ). 
? Establir els terminis de devolució del finançament (Pla de tresoreria)
? Com seleccionem  les entitats financeres en vers a la situació actual ?
? Com negociar amb les entitats bancàries ?
? Com realitzar un pla de viabilitat 
 
Per a confirmar assistència:  serveiempresa@ajmataro.cat o tel. 93.758.21.31, opció 4, Suport Empresa.
 
Aquest és també un bon moment per impulsar la cooperació empresarial, per això us convidem a què porteu la vostra targeta de presentació de cara a afavorir els contactes entre els assistents.
 

Anterior

Oberta la convocatòria dels premis Creatic, una oportunitat per a les millors iniciatives emprenedores

Següent

Un grup d’estudiants de CAFE del TecnoCampus debuta a la Gimnastrada Catalana amb una coreografia de dansa a l’INEFC Barcelona