Data de publicació:
2023-03-21
Presentació de candidatures fins al dia:
2023-04-19
Personal d'Administració i Serveis (PAS)
Informe final
Donada la necessitat de cobrir el lloc de CAP DEL SERVEI D’INFORMACIÓ I TELECOMUNICACIONS (SIT) depenent de l’Àrea d’Infraestructures, es convoca el present procés de selecció de Personal d’Administració i Serveis.
Busquem una persona proactiva, amb esperit de servei i amb capacitat per promoure canvis i millores. Haurà de combinar la visió estratègica i de gestió del canvi amb el correcte manteniment de la infraestructura i millora operativa.
FUNCIONS A DESENVOLUPAR
- Coordinar totes les activitats del servei, gestionant les línies d’actuació i les prioritats que se’n derivin de l’estratègia de la institució.
- Assessorar i/o participar en l’elaboració de propostes d’estratègies, polítiques i projectes en tecnologies de la informació i de les comunicacions.
- Detectar i analitzar necessitats, establir objectius i realitzar plans de millora, d’acord amb les línies i polítiques informàtiques de l’entitat i les necessitats dels usuaris, per tal d’oferir un servei de qualitat, desenvolupant projectes dirigits a la digitalització i l’optimització de processos i recursos.
- Assessorar als usuaris i encaminar les solucions a les seves necessitats en l’àmbit de les tecnologies de la informació i de les comunicacions.
- Distribuir les fases, objectius i tasques, coordinar i supervisar el desenvolupament dels projectes: les proves, la documentació i la formació dels usuaris, supervisar el prototipus i la determinació de les especificacions tècniques.
- Gestionar els recursos econòmics segons les directrius de la Unitat per garantir una correcta rendició de comptes.
- Elaborar, si s’escau, contractes de serveis i subministraments.
- Definir i actuar de forma proactiva en les polítiques de seguretat informàtica, dotant a la institució dels mecanismes de protecció i recuperació necessaris per garantir la continuïtat dels serveis i les dades. Fer complir totes les normes relacionades amb la seguretat i accés als recursos informàtics i de telecomunicacions.
- Liderar, integrar i assegurar l’eficàcia del personal al seu càrrec, vetllar per la seva formació i desenvolupament professional tot potenciant el treball en equip per tal d’optimitzar el seu rendiment.
- I, en general, totes aquelles de caràcter similar que li siguin atribuïdes.
REQUISITS INDISPENSABLES
- Titulació universitària (grau, llicenciatura, diplomatura o equivalent). (Cal certificar-ho amb la titulació oficial o resguard de pagament de la titulació oficial).
ASPECTES VALORABLES
(Només es valorarà el CV de les persones que compleixin els requisits indispensables i que per tant hagin estat admeses a participació. La comissió de selecció valorarà els mèrits dels candidats i candidates presentats en base als següents barems de puntuació, que podran obtenir una puntuació màxima de 115 punts)
a) Valoració curricular (fins a 60 punts).
- Titulació universitària relacionada amb l’àmbit del lloc de treball: enginyeria informàtica, enginyeria telecomunicacions o titulacions similars de l’àmbit tecnològic (Cal certificar-ho amb la titulació oficial o resguard de pagament de la titulació oficial). Màx. 5 punts
- Titulació de postgrau o màster en àrees relacionades amb les funcions a desenvolupar. (Cal certificar-ho amb la titulació oficial o resguard de pagament de la titulació oficial). Màx. 5 punts
- Experiència mínima de 3 anys en les funcions requerides, en especial en els aspectes relacionats amb la gestió de projectes, els processos de digitalització, la definició de solucions orientades a client i la planificació de sistemes informàtics i xarxes de telecomunicacions. (Cal especificar-ho en el CV lloc de treball i activitats principals realitzades a cada empresa). Màx. 15 punts
- Coneixements tècnics en metodologies àgils (tipus SCRUM) de gestió de projectes, entorns de cloud AWS i AZURE, entorns ofimàtica Microsoft 365 i ciberseguretat. Màx.10 punts
- Experiència en la gestió de persones, equips de treball i recursos. Màx. 10 punts
- Mínim Nivell B2 d’anglès d’acord amb la taula de certificats i diplomes MECR i coneixement d’altres idiomes. Màx. 5 punts
- Acreditació del nivell de suficiència (C1) de català. Màx. 2 punts
- Altres mèrits. La comissió podrà valorar altres elements del currículum que considerin adients. Màx. 8 punts
b) Relació contractual prèvia amb TecnoCampus (fins a 15 punts).
c) Entrevista personal (fins a 40 punts). (Només es convoca a entrevista els candidats/es que hagin superat els 40 punts en la fase de valoració del CV + relació contractual prèvia amb Tecnocampus).
CONDICIONS LABORALS
- Contractació laboral indefinida a jornada completa i amb previsió d’incorporació immediata.
- El grup professional correspon a la categoria A1 segons conveni laboral vigent.
- Jornada de 37,5h setmanals.
- 28 dies de vacances per any complet.
- Flexibilitat horària i possibilitat del 40% en teletreball.
- Possibilitat de retribució flexible.
- Beneficis socials.
CALENDARI ORIENTATIU
- Publicació anunci: 21/03/2023
- Presentació candidatures fins al: 19/04/2023
- Previsió publicació llista provisional admesos/es i exclosos/es a participació: entre el 20/04/2023 i el 24/04/2023
- Previsió publicació llista definitiva admesos/es i exclosos/es a participació: 2/05/2023
- Valoració dels candidats/es admesos/es per part de la comissió de selecció: a partir del 2/05/2023. Els candidats i candidates finalistes que passin a la fase d’entrevista seran avisats/des de la data de l’entrevista per correu electrònic i/o telèfon.
- Convocatòria fase entrevistes: a partir del 15/05/2023
Per qualsevol incidència us podeu adreçar a seleccio@tecnocampus.cat. Cal identificar a l'assumpte el número de referència de la convocatòria: S15_2023_PAS_CAP_SIT.
NOTA IMPORTANT: No es tindran en compte, per a la seva valoració, les titulacions i mèrits acadèmics que no s’acompanyin del justificant documental oportú. Fundació TecnoCampus es reserva el dret a demanar referències a les empreses esmentades en els CV’s en la fase de valoració curricular.