Que estàs buscant?
Data de publicació:
2022-05-18
Presentació de candidatures fins al dia:
2022-05-24
Personal d'Administració i Serveis (PAS)
Informe final
Donada la necessitat de cobrir el lloc de TÈCNIC/A DE GESTIÓ DEL PROJECTE PECT CIUTATS CUIDADORES depenent del Servei de Projectes i Suport a la Recerca, es convoca el present procés de selecció de Personal d’Administració i Serveis.
FUNCIONS A DESENVOLUPAR
1. Coordinar l’execució, seguiment i avaluació de les tasques i activitats incloses en l’operació Impacte de l'exercici físic en la salut de la gent gran de la comarca del Maresme (EfSaGaMar) del PECT Ecosistema d’innovació per a les ciutats cuidadores.
2. Realitzar un control de l’execució i recopilar els indicadors de seguiment i d’impacte de l’operació.
3. Realitzar el seguiment econòmic i pressupostari de l’operació EfSaGaMar així com la coordinació del procés d’execució i justificació de la despesa relacionada:
- Assessorar a l’equip del projecte sobre la documentació necessària per la realització de noves despeses en el marc del projecte.
- Realitzar el seguiment econòmic de la despesa executada en el projecte, incloent l’elaboració dels diferents informes de tancament anual del projecte.
- Preparar la documentació administrativa necessària per la justificació de l’actuació.
- Realitzar les justificacions oficials de l’operació a l’entitat representant (Ajuntament de Mataró) cada 6 mesos.
- Introduir la despesa justificada mitjançant l’aplicatiu SIFECAT.
4. Executar les accions de comunicació en el marc de l’operació. Preparar accions de difusió de l’operació del projecte: notícies per la pàgina web, briefings de campanyes en xarxes socials i altres accions de difusió. Responsabilitzar-se de la introducció dels indicadors de comunicació de l’operació al SIFECAT.
5. Impulsar algunes de les accions derivades del projecte:
- Contribuir en l’anàlisi dels requeriments tecnològics que ha de tenir aquest nou dispositiu tecnològic.
- Donar suport en la realització dels tràmits de contractació de la nova tecnologia.
- Participar en el desenvolupament i testeig de la nova tecnologia.
- Fer difusió i transferència de la nova tecnologia amb els stakeholders.
- Assessorar sobre les possibilitats de comercialització i valoració de la nova tecnologia.
6. Participar i si escau, representar a la institució a les reunions del projecte, workshops relacionats, formacions, visites, etc. així com establir i mantenir el contacte amb les entitats i agents socials involucrats.
7. Redactar informes tècnics, resolucions i altres documents que siguin necessaris per l’execució d’aquest projecte. Contribuir a la preparació dels lliurables.
8. Altres funcions de suport a l’àrea de projectes i suport a la recerca que li siguin encomanades.
REQUISITS INDISPENSABLES
ASPECTES VALORABLES DEL CV
Només es valorarà el CV de les persones que compleixin els requisits indispensables i que per tant hagin estat admeses a participació. La comissió de selecció valorarà els mèrits dels candidats i candidates presentats en base als següents barems de puntuació, que podran obtenir una puntuació màxima de 115 punts.
a) Valoració curricular (fins a 60 punts).
b) Relació contractual prèvia amb TecnoCampus (fins a 15 punts).
c) Entrevista personal (fins a 40 punts).
CONDICIONS LABORALS
CALENDARI ORIENTATIU
Per qualsevol incidència us podeu adreçar a seleccio@tecnocampus.cat . Cal identificar a l'assumpte el número de referència de la convocatòria: S18_2022_PAS_TEC_PECT.
Data publicació: 25/05/2022. La llista provisional esdevé definitiva en data 1/06/2022.
Data publicació: 20/06/2022