Data de publicació:
2025-10-17

Presentació de candidatures fins al dia:
2025-11-02

Personal d'Administració i Serveis (PAS)

En termini de recepció de sol·licituds

Donada la necessitat de cobrir el lloc de TÈCNIC/A DE GESTIÓ DEL CAMPUS EMPRESARIAL depenent la unitat organitzativa de Campus Empresarial, es convoca el present procés de selecció de personal tècnic de gestió, administració i serveis.

FUNCIONS A DESENVOLUPAR:

  • Gestionar i coordinar el procés d’allotjament d’empreses al parc: recepció de sol·licituds, revisió de documentació, tramitació de contractes i seguiment administratiu. 
  • Fer el seguiment del compliment de les condicions contractuals i donar suport en la resolució d’incidències administratives i operatives de les empreses allotjades. 
  • Coordinar els serveis generals vinculats als espais empresarials (manteniment, neteja, seguretat, etc.), en coordinació amb els serveis interns i proveïdors externs. 
  • Participar en l’elaboració i el seguiment del pressupost del parc empresarial i de l’àrea del campus empresarial, incloent-hi el control d’ingressos i despeses associades als serveis i contractes. 
  • Recollir i preparar dades per al seguiment d’indicadors de gestió i qualitat del parc i de l’àrea, elaborant informes periòdics de resultats i millora contínua, així com de l’enviament i seguiment de les enquestes de qualitat de les empreses del Parc. 
  • Donar suport en la preparació i seguiment dels convenis, especialment del serveis d’incubació i altres vinculats a l’activitat del campus empresarial, coordinant la documentació i el seu compliment. 
  • Participar en la preparació i execució de les activitats de dinamització i comunitat empresarial del parc, donant suport logístic, administratiu i comunicatiu. 
  • Donar suport en l’execució de projectes i programes impulsats pel parc empresarial o l’àrea, en coordinació amb altres àrees del TecnoCampus i agents externs. 
  • Gestionar la relació amb proveïdors vinculats a la prestació de serveis del parc, vetllant per la qualitat i la correcta execució dels contractes. 
  • Mantenir actualitzada la informació relativa als espais i serveis del parc empresarial, així com col·laborar en la difusió i promoció dels mateixos. 
  • Atendre i donar resposta a consultes i necessitats de les empreses allotjades, oferint un servei proper i de qualitat.

REQUISITS INDISPENSABLES:

  • Mínim titulació universitària de graduat/da, llicenciat/da, enginyer/a o arquitecte (Cal certificar-ho amb la titulació oficial escanejada)
  • Nivell de suficiència (C1) de català (cal aportar el certificat escanejat. No és vàlid el títol de batxiller).

ASPECTES VALORABLES:

Només es valorarà el CV de les persones que compleixin els requisits indispensables i que per tant hagin estat admeses a participació. La comissió de selecció valorarà els mèrits dels candidats i candidates presentats en base als següents barems de puntuació, que podran obtenir una puntuació màxima de 75 punts:

a)  Valoració curricular (fins a 60 punts).

  • Titulació universitària de doble grau, postgrau o màster preferentment en Administració d'Empreses, Dret o en àrees relacionades amb el lloc de treball. (Cal certificar-ho amb la titulació oficial). Màx. 15 punts
  • Experiència en àrees de gestió empresarial, especialment en l’àmbit d’espais empresarials. (Cal especificar en el CV el lloc de treball i activitats principals realitzades a cada empresa). Màx. 25 punts 
  • Coneixements tècnics en gestió contractual i pressupostària (Cal especificar-ho clarament al CV). Màx. 10 punts 
  • Competència avançada en llengua anglesa mínim B2 d’acord amb la taula de certificats i diplomes MECR. Màx. 10 punts

b)  Relació contractual prèvia amb TecnoCampus (fins a 15 punts).

ENTREVISTA PERSONAL (fins a 40 punts). 

Només es convoca a entrevista els candidats/es que hagin superat els 40 punts en la fase de valoració del CV + relació contractual prèvia amb TecnoCampus.

CONDICIONS LABORALS:

  • Contractació laboral indefinida a jornada completa.
  • El grup professional és de tècnic categoria A2, segons conveni laboral vigent del TecnoCampus. 
  • Salari  brut anual de 35.768,03€.
  • Jornada de 37,5h setmanals.
  • 28 dies de vacances per any complet.
  • Possibilitat de retribució flexible.
  • Beneficis socials.

CALENDARI ORIENTATIU DEL PROCÉS 

  • Publicació anunci: 17/10/2025
  • Presentació candidatures fins al dia: 02/11/2025
  • Previsió publicació llista admesos/es i exclosos/es a participació: entre el  03/11/2025 i el 10/11/2025
  • Entrevistes a partir de la segona quinzena del mes de novembre 2025. Els candidats i les candidates finalistes que passin a la fase de d’entrevista seran avisats/des de la data de l’entrevista per correu electrònic o telèfon.

Per a qualsevol incidència us podeu adreçar a seleccio@tecnocampus.cat

Cal identificar a l’assumpte el número de referència de la convocatòria: S32_2025_PAS_TEC_GESTIO_CAMPUS

Vols presentar-te? Accedeix al formulari d'inscripció