Que estàs buscant?
Des de TecnoCampus, et presentem el Programa Immersiu a la Xina, una experiència internacional pensada per a startups i pimes tecnològiques que volen explorar el mercat xinès i els seus ecosistemes d’innovació amb criteri, acompanyament i accés a partners locals.
El programa culmina amb una missió exploratòria a Pequín a inicis de setembre, que combina formació pràctica, immersió en l’ecosistema tecnològic xinès i participació en un dels principals esdeveniments d’emprenedoria del país: el HICOOL Entrepreneurship Summit.
Aquest curs està dissenyat per a persones que treballen en el sector tèxtil desenvolupant aquestes funcions::
Es prioritzarà en la inscripció les persones treballadores d'empreses del sector tèxtil de la comarca del Maresme.
No cal tenir coneixements de programació ni de machine learning.
Tens una startup i busques finançament per impulsar el teu projecte? Participa al fòrum d’inversió del Investment Day de TecnoCampus!
Consulta tota la formació de perfeccionament professional al teu abast
Consulta tots els cursos oferits pel SOM
Dissenyat com un laboratori de transferència de coneixements i d’informació entorn diferents tecnologies i eines digitals que es troben al mercat, orientades a la millora de la competitivitat del comerç, els serveis i la restauració local.
Consulta totes les sessions i jornades en internacionalització, finançament, etc organitzats per ACCIÓ
Consulta les jornades i la formació organitzada per la FAGEM
Consulta la formació organitzada per la Cambra de Barcelona
Consulta la formació organitzada per Pimec