Que estàs buscant?
La transformació digital, la diversitat generacional, els models híbrids i l’auge de noves competències estan redefinint el món laboral. Cal adaptar-se a aquests canvis que estem vivint per captar els millors professionals i aprofitar la diversitat generacional per enfortir els teus equips.
El Talent Day TecnoCampus és un esdeveniment amb xerrades inspiradores d’experts en la captació i gestió de talent, gestió d’equips d’alt rendiment i d’eines de digitalització en l’àmbit dels recursos humans. També ofereix espais per connectar-te amb estudiants i alumni de TecnoCampus que busquen oportunitats professionals.
Una oportunitat única per conèixer les últimes tendències en la gestió de recursos humans i com connectar amb el talent jove en una nova era de transformació empresarial.
Data: 7 de maig de 2025 de 9:30h a 11:30h
Més informació i inscripcions
Jornada organitzada per Pimec joves i TecnoCampus en el que es tracta un tema vinculat al món de l’empresa (econòmic, social, coneixement...).
Jornada oberta a les empreses.
Data: 7 de maig 18 :00h
1a sessió 5 de maig de 10h a 14h
2a sessió 12 de maig de 10h a 14h
OBJECTIUS:
Aprendre a fer ús de la intel·ligència artificial en l'àmbit professional en un negoci.
Capacitar els participants per generar noves idees de negoci o potenciar les existents mitjançant tècniques d'intel·ligència artificial.
Millorar la presència en línia i la productivitat als negocis a través de la intel·ligència artificial.
Descobrir noves oportunitats i usos de la intel·ligència artificial aplicades als negocis.
Inscriu-te en aquesta sessió online per conèixer les noves convocatòries de les línies d’ajuts i cupons d’ACCIÓ en l’àmbit internacional.
Objectius:
Data: 13 de maig, de 9:30h a 11:30h
La càpsula d'Analítica de Dades i Machine Learning, impartida per Eurecat, Centre Tecnològic de Catalunya, ofereix una introducció a les tecnologies i metodologies per a l’extracció d’informació en grans conjunts de dades, tant ja existents com de les recollides en temps d’execució. A més, també aporta la metodologia per millorar els coneixements tècnics en Data Mining.
Organitza: Thinkin3D-Tecnocampus
Dates: 28 de maig i 4 de juny
Objectius:
Data: 27 de maig de 9.30 a 14h
La tercera edició del Tech Summit arriba amb més força que mai, consolidant-se com l'esdeveniment clau per als que busquen submergir-se en el futur de la tecnologia, la innovació i el networking.
Dates: 28 maig a les 18h i 29 maig de 9h a 20h
Lloc: Tecnocampus -Edifici TCM2-
Què inclou l’entrada:
Aconsegueix un preu especial amb el següent codi: TECNODESC25
RECUWASTE és el congrés de referència en gestió de recursos i residus, organitzat per Maresme Circular, la marca del Consorci de Residus del Maresme, amb la col·laboració d’altres entitats, entre les quals la Generalitat de Catalunya i la Diputació de Barcelona.
En aquesta vuitena edició 2025 sota el lema “Els residus, l’economia circular i la transició energètica: trilema o cercle virtuós?”, proposem reflexionar i buscar respostes a diversos dels grans debats que la geopolítica, la transició energètica, la reindustrialització i la competitivitat de l’economia estan posant en l’agenda política i el desenvolupament legislatiu, per mesurar l’ambició climàtica i assolir els objectius d’una economia descarbonitzada.
Data: 20-21 de maig de 2025
Aquest congrés està dirigit a un públic ampli i divers que comparteix l'interès per la innovació tecnològica en l'àmbit esportiu. Aquest esdeveniment científic i professional té com a objectiu reunir estudiants, investigadors i professionals de diferents nivells i àrees relacionades amb l'esport, amb un enfocament especial a Espanya, però obert a una audiència internacional.
Àrees temàtiques
Tecnologia en el control de les càrregues i l'entrenament
Tecnologia aplicada a la recuperació de l'esportista
Tecnologia aplicada a l'entrenament de la força
Anàlisi avançada de senyals i dades de l'esportista
Tecnologia aplicada a la readaptació esportiva
Data: 13 de juny de 2025
Vols créixer professionalment i especialitzar-te en el teu sector?
Fes un cop d'ull a la nova oferta formativa de cursos d'especialització 2024-2025 de HUB4T - TecnoCampus en els àmbits de l'empresa, la tecnologia i la salut.
Consulta tots els cursos oferits pel SOM
Dissenyat com un laboratori de transferència de coneixements i d’informació entorn diferents tecnologies i eines digitals que es troben al mercat, orientades a la millora de la competitivitat del comerç, els serveis i la restauració local.
Dimecres 14 de maig de 10.30 a 13.30 hores
En un mercat laboral cada cop més competitiu, trobar i retenir el talent adequat és un desafiament crucial per a l'èxit de la teva empresa. En aquest context, la FAGEM, de la mà Etalentum, especialista en selecció de personal, ha preparat una jornada formativa que vol donar-te les claus per aprendre a gestionar el talent i les eines d'atracció i retenció com l'Employer Branding, l'Inbound Recruiting i la RSC.
Dijous 29 de maig a les 15 hores
En el dinàmic mercat actual, on la claredat i l'alineació són fonamentals per a l'èxit, la formació en la metodologia OKR (Objectius i Resultats Clau) es presenta com una eina indispensable per a empreses que busquen impulsar el seu creixement i assolir resultats tangibles. En aquest context, la FAGEM organitza aquesta formació de 3 hores per introduir-se en aquesta metodologia. En un entorn empresarial cada vegada més competitiu, la metodologia OKR permet a les organitzacions adaptar-se als canvis del mercat, optimitzar recursos i impulsar la innovació. El programa de la sessió formativa inclou una introducció als OKR, diferència entre OKR i KPI, construcció i aplicació, implementació i mesura, casos d'èxit i millors pràctiques.
Jornada organitzada per Pimec joves i TecnoCampus en el que es tracta un tema vinculat al món de l’empresa (econòmic, social, coneixement...).
Jornada oberta a les empreses.
Data: 7 de maig 18 :00h
El 14 i 15 de maig tindrà lloc a Barcelona el congrés líder a nivell europeu en l'àmbit de Digital Health, el Health Revolution Congress 2025. L’esdeveniment, que fa una aposta per a la innovació en el sector, comptarà amb més de 2.500 assistents i 60 ponents internacionals
Es durà a terme del 9-13 de Juny 2025 i les inscripcions tanquen el 21 de febrer
https://eubusinesshub.eu/en/missions-catalogue/green-and-low-carbon-technologies-korea-2025
Es busquen les startups més disruptives per liderar el futur del packaging i la intralogística.
Aplica ara per presentar el teu projecte innovador a l'escenari del Startup Forum de Pick&Pack for Food Industry, que se celebrarà en el marc del Food4Future del 13 al 15 de maig a Bilbao-BEC.
Reuneix-te amb líders de la indústria, inversors i potencials socis disposats a invertir i transformar la indústria alimentària, el packaging i la intralogística.
Consulta les fires i missions organitzades per IceX.