Els tallers linnk del curs 2025-2026 ja son aquí!

Nova oferta de tallers del curs 2025-2026.

El programa Tallers Linnk és una iniciativa del centre universitari del TecnoCampus en què es recull una gran varietat de tallers i xerrades dirigits als estudiants de batxillerats i CFGS perquè s’endinsin de manera pràctica i amena en els diferents àmbits de coneixement proposats.

  • Tallers especialitzats i gratuïts.
  • Una experiència amb docents universitaris.
  • Complementació del programa docent.

*Exclusivament es podrà fer un taller per grup. Aviat actualitzarem les dates dels tallers que falten.

Tallers de l'àrea de Tecnologia

 

  • La IAG et treurà la feina? Activa el teu pensament crític

    Taller dinàmic que convida a l’alumnat a descobrir què és realment la intel·ligència artificial generativa (IAG) i com està transformant el nostre futur acadèmic, laboral i personal. A través de jocs, casos pràctics, debats i eines interactives, explorarem les oportunitats i els riscos d’aquestes tecnologies, reflexionarem sobre el seu impacte en l’aprenentatge i descobrirem com protegir la nostra identitat digital davant la manipulació de les grans plataformes. Més enllà de la tecnologia, aquest taller és una crida a desenvolupar pensament crític, criteri propi i una actitud activa davant els reptes del món digital.

    FORMACIÓ: Rosa Herrero | DATES: Dimecres de 10 a 19 hores | ADREÇAT A: Batxillerat i cicles formatius| DURADA: 2h | PLACES: 35 alumnes.

  • Introducció a la IA Generativa: Crea com una màquina

    Vols saber com les màquines poden escriure textos, dibuixar imatges o compondre música? En aquesta sessió descobriràs què és la Intel·ligència Artificial Generativa, com funciona i per què està revolucionant el món creatiu i tecnològic. Parlarem d’eines com ChatGPT, DALL·E i altres, i veurem exemples sorprenents de creacions generades per màquines.

    FORMACIÓ: Xavier Font | DATES: a concretar | ADREÇAT A: Batxillerat i cicles formatius d'informàtica | DURADA: 40 min exposició + 20 min de preguntes | PLACES: 40 alumnes.

  • AI WINS... aplicacions reals d’una revolució

    La Intel·ligència Artificial ha deixat de ser ciència-ficció per convertir-se en una eina clau en molts àmbits del nostre dia a dia. En aquesta sessió farem un viatge des dels orígens de la IA fins a les seves aplicacions actuals en la indústria, la medicina i l’esport. Veurem com s'utilitza per predir malalties, optimitzar processos productius o millorar el rendiment dels esportistes. Una mirada inspiradora i pràctica sobre com la tecnologia està transformant el món que ens envolta.

    FORMACIÓ: Xavier Font | DATES: a concretar | ADREÇAT A: Batxillerat i cicles formatius d'informàtica| DURADA: 40 min exposició + 20 min de preguntes | PLACES: 40 alumnes.

  • Assajos de materials

    Assajos de ruptura de diversos metalls i polímers utilitzant una màquina de tracció didàctica de 1.500 kg i una de professional de 5.000 kg.

    FORMACIÓ: Andreu Comajuncosa | DATES:  Segon trimestre  ADREÇAT A: Batxillerat tecnològic-científic i cicles formatius de grau superior d’electrònica, mecànica, robòtica, mecatrònica | DURADA: 2 h | PLACES: Màxim 16 alumnes.

  • Simulació d'un Sistema de producció

    Simulació d’un sistema de producció amb el programari ARENA. Aquest simulador permet modelar un sistema d’esdeveniments discrets (com un taller o planta de producció, o el sistema de caixes d’un supermercat) i obtenir-ne els resultats estadístics. També és possible generar una animació on es visualitzin els elements produïts, les persones i els mitjans de transport movent-se pel sistema.

    FORMACIÓ: Joan Triadó i Aymerich | DATES: matins a partir de les 9.00hADREÇAT A: Batxillerat i cicles formatius| DURADA: 2 / 3 h | PLACES: 20 alumnes.

  • Programant la derivació i integració de funcions

    Després d'una petita introducció a la programació, es passa tot seguit a fer la programació de la derivació i integració de funcions. L'objectiu és que l'estudiant reforci l'essència del concepte de derivada i d'integral.

    FORMACIÓ: Joan Triadó i Aymerich | DATES: matins a partir de les 9.00hADREÇAT A: Batxillerat i cicles formatius| DURADA: 2 / 3 h | PLACES: 20 alumnes.

  • Pneumàtica i autòmats programables

    Estudi de les característiques dels diferents elements d’un sistema pneumàtic a partir de l’observació, comprovació i manipulació de la instal·lació pneumàtica i automatització mitjançant autòmat programable (PLC).

    FORMACIÓ: Josep López Xarbau | DATES:  Matins del segon trimestre | ADREÇAT A: Batxillerat i cicles formatius| DURADA: 2 h |  PLACES: Màxim 16 alumnes.

  • Màquines elèctriques i automatismes de control de motors

    Es realitzen activitats com conèixer el funcionament de diferents tipus de màquines elèctriques i verificar el funcionament d’alguns equips electrònics moderns per al control de motors.

    FORMACIÓ: Josep López Xarbau | DATES:  Matins del segon trimestre | ADREÇAT A: Batxillerat i cicles formatius| DURADA: 2 h | PLACES: Màxim 15 alumnes.

  • Control automàtic

    S’expliquen els conceptes de control en llaç obert i en llaç tancat, la funció dels controladors i les especificacions d’un sistema de control. També s’introdueix l’ús de la integració i la derivació en el
    context del control. Es posa en marxa un control PID sobre un sistema real per al control de velocitat i un altre per al control de posició d’un motor elèctric de corrent continu.
     

    FORMACIÓ: Joan Triadó i Aymerich | DATES:  Dilluns, dimecres, dijous i divendres de 9 a 13h i dimarts de 10 a 13h. | ADREÇAT A: Batxillerat tecnològic-científic i cicles formatius de grau superior d’electrònica, mecànica, robòtica, mecatrònica. | DURADA: 3 h | PLACES: Màxim 16 alumnes.

  • Master Linnk de mecatrònica

    Taller teòric-pràctic de robòtica industrial realitzat al Schunk Tec-Center, on s’utilitzen equips industrials d’última generació.

    FORMACIÓ: Joan Triadó i Aymerich | DATES:  Matins | ADREÇAT A: Batxillerat i cicles formatius| DURADA: 3 / 4 h | PLACES: 16 alumnes.

  • Disseny mecànic en 3D

    A partir de tutorials s’explica la funcionalitat del programari SolidWorks en un format d’aprenentatge basat en exemples.

    FORMACIÓ: Pablo A. Genovese | DATES:  Dilluns, dimecres, dijous i divendres de 9 a 13h i dimarts de 10 a 13h.| ADREÇAT A: Batxillerat i cicles formatius| DURADA: 2 / 3 h | PLACES: Màxim 24 alumnes.

  • Modelatge 3D

    Taller dividit en tres parts: primer, presentació de la pipeline de creació d’un entorn 3D, des del concepte fins al render final, mostrant les diverses fases creatives. A continuació, sessió pràctica amb 3Ds Max per introduir-se en el modelatge i entendre la interfície necessària. Finalment, exportació del treball realitzat i resolució de dubtes sobre la universitat i les sortides professionals.
     

    FORMACIÓ: Maider Véliz | ADREÇAT A: Batxillerat i cicles formatius| DURADA: 2 h | PLACES: 25 alumnes

Formulari de reserva de Tallers Linnk

Tallers de l'àrea de d'Indústries Culturals

 

  • Animació 3D

    Sessió introductòria a l’animació digital que comença explicant conceptes com els fotogrames clau, la línia temporal i la interpolació per aconseguir moviments fluids. Es mostra com operar la interfície d’un programa 3D i, en la part pràctica, s’anima un asset simple aplicant moviments de posició, rotació i escala. Es treballa el timing i les interpolacions i, finalment, es genera un render senzill per obtenir feedback immediat.

    FORMACIÓ: Maider Véliz

  • Disseny de videojocs

    Aquest taller introdueix el procés creatiu i tècnic del disseny de videojocs, que inclou mecàniques, història, personatges i nivells. Es parla de la jugabilitat, l’estètica, el guió i el so, i de la col·laboració entre programadors, artistes i músics. També es presenta la metodologia MDA com a eina per entendre l’experiència de joc i s’analitzen dos videojocs per identificar-ne els elements clau.

    FORMACIÓ: Joan J. Pons | ADREÇAT A: Batxillerat i cicles formatius| DURADA: 2 hores

  • Iniciació a la programació de videojocs

    Taller per introduir-se en els fonaments de la programació aplicada als videojocs. Es treballen conceptes essencials com variables, condicionals, bucles i funcions. També s’explora l’ús de motors de joc (Unity, Unreal Engine o Godot), la creació de gràfics i animacions, la física bàsica (gravetat, col·lisions i moviment) i la gestió de l’entrada de l’usuari. Finalment, es presenten nocions d’intel·ligència artificial, optimització i depuració.

    FORMACIÓ: Marco Antonio | ADREÇAT A: Batxillerat i cicles formatius | DURADA: 2 hores 

  • Què és l'experiència d'usuari a videojocs?

    L’experiència d’usuari (UX) en videojocs fa referència a la manera com els jugadors interactuen amb el joc i en perceben la qualitat. S’analitzen aspectes com la facilitat d’ús dels controls, la claredat de la interfície, el ritme de la jugabilitat i el grau d’immersió. L’objectiu és comprendre com un bon disseny UX pot fer que els videojocs siguin més intuïtius, atractius i accessibles per a tot tipus de jugadors.

    FORMACIÓ: Adso Fernández | ADREÇAT A: Batxillerat i cicles formatius | DURADA: 2 hores 

  • Història i indústria dels videojocs

    Recorregut per la història dels videojocs des dels primers experiments dels anys cinquanta fins a l’actualitat. Es revisen les primeres màquines arcade i consoles, i l’èxit de títols emblemàtics com Super Mario o The Legend of Zelda. També es mostra com la indústria ha evolucionat fins a convertir-se en una de les més grans del món, amb noves plataformes i tecnologies com la realitat virtual i els gràfics realistes.

    FORMACIÓ: Víctor Navarro | DATES:  per determinar  | ADREÇAT A: Batxillerat i cicles formatius| DURADA: 2 h 

  • Taller d’emprenedoria als videojocs

    Sessió sobre emprenedoria aplicada a la indústria dels videojocs, centrada en la creació i gestió de projectes innovadors. S’expliquen els principals models de negoci, com la venda directa, el free-to-play i les microtransaccions, així com el finançament mitjançant inversions, crowdfunding o ajudes públiques. L’objectiu és entendre com es poden impulsar noves experiències en un mercat global que evoluciona constantment.

    FORMACIÓ: Ester Bernadó | DATES:  per determinar  | ADREÇAT A: Batxillerat i cicles formatius| DURADA: 2 h 

  • Investigació i recerca en videojocs

    Els game studies són un camp acadèmic interdisciplinari que estudia els videojocs des de perspectives culturals, socials, estètiques i tecnològiques. Aquest taller mostra com s’analitzen aspectes com la narrativa, la jugabilitat i l’impacte dels videojocs en la societat, la identitat i les pràctiques culturals. També es reflexiona sobre com poden influir en la comunicació, l’aprenentatge i les noves formes d’expressió artística.

    FORMACIÓ: Beatriz Zapata | DATES:  per determinar  | ADREÇAT A: Batxillerat i cicles formatius| DURADA: 2 h 

  • Narrativa per a videojocs

    En aquest taller s’explora la relació entre narrativa i jugabilitat. Es treballen conceptes com backstory, story i setting, així com la narració en jocs no ficcionals. També es presenten models narratius com la narració incrustada, l’emergent i les alternatives, amb exemples de títols que han transformat la manera d’explicar històries en els videojocs.

    FORMACIÓ: Anton Planells | DATES:  per determinar  | ADREÇAT A: Batxillerat i cicles formatius| DURADA: 2 h 

  • Internet of Things (IoT)

    S’exploraran diverses possibilitats i eines per a la tutorització de treballs de recerca de caire tecnològic, com ara drons, impressió 3D, prototipatge, en tre altres. Es tractaran tant les diferents opcions tecnològiques disponibles com les eines metodològiques necessà ries per a tutoritzar projectes pràctics des d’un punt de vista acadèmic.

    FORMACIÓ: per determinar | DATES:  Matins de 9h. a 11h.  | ADREÇAT A: Batxillerat i cicles formatius| DURADA: 2 h 

  • Introducció a l'Arduino

    S’introdueix la plataforma Arduino mitjançant aplicacions que permeten interactuar amb l’entorn que ens envolta.

    FORMACIÓ: Per determinar | DATES: Tardes a partir de les 15h | ADREÇAT A: Batxillerat i cicles formatius| DURADA: 2/3 h | PLACES: 20 alumnes.

  • Iniciació a la creació musical amb DAW

    Iniciació a la composició i a la producció musical amb instruments virtuals i programari d’enregistrament, edició i mescla de so.

    FORMACIÓ: Santos Martínez | DATES: per determinar | ADREÇAT A: Batxillerat i cicles formatius| DURADA: per determinar | PLACES: per determinar

  • Iniciació a la tecnologia de captació d'imatge

    Apropament inicial a la captació d’imatges digitals (càmera i altres equips) i als accessoris audiovisuals més comuns. Els participants es familiaritzen amb els aparells i fan les primeres preses.

    FORMACIÓ: Rafael Suárez | DATES: per determinar | ADREÇAT A: Batxillerat i cicles formatius| DURADA: per determinar 

  • Introducció a les noves tecnologies audiovisuals

    La preeminència de les tecnologies en els intercanvis de la societat actual fa que estiguin subjectes a contínues innovacions. Això afecta les característiques dels discursos audiovisuals, sobre les quals podem intervenir a partir del nostre coneixement del llenguatge audiovisual i de les potencialitats dels programes i dels equipaments que s’hi fan servir. En aquest taller farem una primera aproximació i valorarem la importància de reconèixer aquesta realitat.
     
    FORMACIÓ: Luca Saavedra | DATES:  Per determinar. | ADREÇAT A: Batxillerat i cicles formatius| DURADA: per determinar |

  • Efectes Visuals: Conceptes bàsics

    Introducció als efectes visuals i a la postproducció audiovisual. Es realitzaran exercicis pràctics relacionats amb la composició d'efectes com, per exemple, la substitució de fons fent ús de croma. El taller està pensat per alumnes que mai hagin fet funcionar un programa d'edició o que tingui nocions bàsiques.

    FORMACIÓ: Fran Pinel | DATES:  per determinar | ADREÇAT A: Batxillerat i cicles formatius| DURADA: per determinar

  • Apropament als Mothion Graphics

    Els Mothion Graphics donen un major dinamisme i atractiu a qualsevol creació audiovisual. De fet avui en dia son indispensables a qualsevol producte televisiu, títols de credit banners, infografies i fotografies.

    En aquest taller, fent servir les eines d’adobe (AfterEffects, Premiere i Photoshop) veureu el procés de confecció des de zero, i s’experimenten diferents tècniques i estils visuals.

    FORMACIÓ: Fran Pinel | DATES: per determinar | ADREÇAT A: Batxillerat i cicles formatius| DURADA: 2 h 

  • Iniciació al guió audiovisual

    Eines bàsiques per a l’escriptura de guions audiovisuals i dramatúrgics.

    FORMACIÓ: Joan Jordi Miralles | DATES:  Per determinar. | ADREÇAT A: Batxillerat i cicles formatius| DURADA: Per determinar 

Formulari de reserva de Tallers Linnk

 

Tallers de l'àrea de Salut

 

  • Adaptacions de l'organisme a l'exercici: una aproximació a la fisiologia

    Avaluació fisiològica dels canvis metabòlics que es produeixen a l’organisme, des de l’estat de repòs fins a l’extenuació. Es realitzarà una prova incremental màxima corrent sobre la cinta de córrer, mentre s’analitza la quantitat d’oxigen que l’organisme metabolitza per produir energia al llarg de la prova, utilitzant un analitzador de gasos. Aquest tipus d’anàlisi és crucial per determinar el rendiment i per prescriure entrenaments en esports de llarga distància.

    FORMACIÓ: Víctor Toro | DATES:  Matins de 8 a 14h | ADREÇAT A: Batxillerat de ciències i cicles formatius de salut | DURADA: 45min. | 1 hora  PLACES: 20-25 alumnes.

  • Les mans, una de les nostres eines

    Sovint es diu que els fisioterapeutes poden “veure” amb les mans, i és cert que les utilitzen sovint per valorar i tractar diverses patologies. En aquest taller, es farà una proposta senzilla, pràctica i dinàmica per aprendre a “veure” i tractar amb les mans, tal com es fa en les classes del grau universitari en Fisioteràpia.

    FORMACIÓ: Miguel Angel Martínez Nogales | DATES:  Novembre - Desembre | ADREÇAT A: Batxillerat de ciències i cicles formatius de salut | DURADA: 2h 

  • Què és la fisioteràpia?

    En aquest taller teòric i pràctic, explicarem l’essència de la fisioteràpia, les especialitats existents i les sortides professionals que ofereix. Es discutiran els diferents camps d’actuació de la fisioteràpia, com ara la fisioteràpia de l’aparell locomotor, geriàtrica, pediàtrica, respiratòria, neurològica, entre d’altres. A més, es presentaran exemples pràctics de valoració i tractament en cadascuna d’aquestes especialitats. L’objectiu és sorprendre els alumnes amb la profunditat del coneixement dels fisioterapeutes, les sortides professionals de la nostra professió, sovint poc conegudes, i la gran varietat de persones i patologies que podem ajudar a tractar.

    FORMACIÓ: Jordi Berrocal Arcusa DATES: A partir de març | ADREÇAT A: Batxillerat de ciències i cicles formatius de salut | DURADA: 1,5 hores  PLACES: 25-30 alumnes.

  • Avaluació i tractament des de la fisioteràpia del pacient vertiginós

    Es farà una introducció al sistema vestibular des d’una perspectiva anatòmica i funcional. Es realitzarà una demostració exploratòria clínica i instrumental, utilitzant ulleres de videonistagmoscòpia, relacionada amb el vertigen posicional, la forma de vertigen més prevalent en la població general.

    FORMACIÓ: Dr. Juan José García Tirado | ADREÇAT A: Batxillerat de ciències i cicles formatius de salut | DURADA: 3 hores  PLACES: 20 alumnes.

  • La fisioteràpia, més enllà del massatge

    Descripció de la figura del fisioterapeuta dins de l’equip multidisciplinari en l’àmbit de la salut. Es presentaran els diferents àmbits d’actuació i les fases d’intervenció en diverses patologies, així com les eines tecnològiques que es poden utilitzar. Es farà una demostració pràctica de les diferents opcions de tractament disponibles per als fisioterapeutes, com ara l’abordatge amb electroestimulació muscular o l’ús d’eines de valoració

    FORMACIÓ: Dr. Jordi Calvo, Karima Bouallalene | DATES: Dimarts del 2n trimestre en franja matí de 8 a 12 h ADREÇAT A: Batxillerat de ciències i cicles formatius de salut | DURADA: 1 hores  PLACES: 20 alumnes.

  • Quan practiques esport, saps què pot fer la fisioteràpia per tu?

    Es presentaran als estudiants les funcions del fisioterapeuta que treballa en l’àmbit esportiu.

    FORMACIÓ: Luciana Moizé, Karima Bouallalene | DATES:  Dijous del 2n trimestre en franja matí de 8 a 12h | ADREÇAT A: Batxillerat de ciències i cicles formatius de salut | DURADA: 1h | PLACES: 20 alumnes.

  • L'exercici és fisioteràpia

    En aquest taller teòric-pràctic, donarem a conèixer als assistents la importància de l’exercici com a eina de tractament per a les patologies musculoesquelètiques.

    FORMACIÓ: Raquel Muñoz Castro | DATES: 1r i/o 2n trimestre | ADREÇAT A: Batxillerat de ciències i cicles formatius de salut | DURADA: 1 hores  PLACES: 25 alumnes.

  • Fisioteràpia i moviment, companys de per vida

    La fisioteràpia és una professió sanitària en constant creixement i aprenentatge, on el moviment és l’eix principal del tractament. En aquest taller, explorarem més a fons el nostre cos mentre experimentem de primera mà els beneficis de moure’ns de manera segura i lliure.

    FORMACIÓ: Guillem Martínez Portugués | DATES:  13/12/2024 a les 12 h 28/02/2025 a les 12 h | ADREÇAT A: Batxillerat de ciències i cicles formatius de salut | DURADA: 1h | PLACES: 10/15 alumnes.

  • Desafia el teu cos: adaptacions fisiològiques a l'exercici en altitud

    Es descriuran els canvis que experimenta l’organisme en altitud. Utilitzant una càmera hipóxica, es simularan aquests efectes a diferents cotes d’alçada fins a 4.500 metres. Mitjançant diverses eines tecnològiques (pulsioxímetre, sensor de freqüència cardíaca, fotòmetre de lactat, etc.), es valoraran en temps real els canvis aguts que suposa l’exposició a l’alçada a nivell fisiològic, tant en repòs com durant diferents modalitats d’exercici (aeròbic, de força, etc.).

    FORMACIÓ: Victor Toro | DATES:  A partir d'octubre als matins (8 a 14h) | ADREÇAT A: Batxillerat de ciències i cicles formatius de salut | DURADA: 1:15h | PLACES: per determinar.

  • Joc de "Trivial" de l'alimentació saludable

    Per equips, es respondran diferents preguntes relacionades amb l’alimentació i la nutrició. Guanya l’equip que contesta més preguntes correctament

    FORMACIÓ: Sílvia Ramos Amaya | ADREÇAT A: Batxillerat de ciències i cicles formatius de salut| DURADA: 1'5 h | PLACES: 20 alumnes.

  • Esmorçars i berenars saludables

    Per grups, es prepararan al laboratori gastronòmic diverses receptes, com ara banana bread, magdalenes, sobrassada vegana, hummus, entre d’altres.

    FORMACIÓ: Sílvia Ramos Amaya | ADREÇAT A: Batxillerat de ciències i cicles formatius de salut | DURADA: 1,5 h | PLACES: 20 alumnes.

  • Com preparar una carmanyola equilibrada?

    Després d’haver explicat els grups d’aliments necessaris per incloure en els àpats principals, cada grup prepararà una carmanyola equilibrada.

    FORMACIÓ: Sílvia Ramos Amaya | ADREÇAT A: Batxillerat de ciències i cicles formatius de salut | DURADA: 1,5h | PLACES: 20 alumnes.

  • Planificació de menús

    Després d’una breu explicació dels diferents grups d’aliments i la seva freqüència de consum, cada grup elaborarà un menú setmanal equilibrat, que després es posarà en comú. Es treballarà amb imatges plastificades de plats i aliments.

    FORMACIÓ: Sílvia Ramos Amaya| ADREÇAT A: Batxillerat de ciències i cicles formatius de salut | DURADA: 1'5h | PLACES: 20 alumnes.

     

  • Com fer una compra saludable

    Després d’una breu explicació sobre la informació continguda en una etiqueta alimentària, s’analitzaran diverses etiquetes i es farà una valoració de cadascun dels productes

    FORMACIÓ: Sílvia Ramos Amaya |  ADREÇAT A: Batxillerat de ciències i cicles formatius de salut | DURADA: 1'5h | PLACES: 20 alumnes.

Formulari de reserva de Tallers Linnk

Tallers de l'àrea d'Empresa

 

  • Reputació online: Experiències que puntuen: per què les opinions ho canvien tot al món hoteler?

    5 estrelles no vol dir luxe. Vol dir expectativa complerta.Un "el llit era còmode" pot valer més que un spa. I un "no tornarem mai més" pot fer perdre desenes de reserves.
    En aquest taller, parlarem de com viuen els hostes la seva estada, què recorden realment quan marxen, i com una simple opinió pot afectar la reputació (i els ingressos) d’un hotel.
    Descobrirem què fa que una experiència sigui inoblidable (per bé o per mal), i com els professionals del turisme poden convertir cada detall en una oportunitat per destacar.

    FORMACIÓ: Cristina Rebollo | DATES: per determinar| ADREÇAT A: Batxillerat i cicles formatius | PLACES: 25 alumnes.
     

  • Turisme en clau digital: com treballar en tecnologia sense ser programador/a 

    Sabies que Booking.com té més de 6.500 empleats només en equips de producte, dades i tecnologia? O que darrere d’una reserva hi ha un ecosistema digital que mou milions d’euros cada dia? 
    En aquest taller explorarem l'ecosistema tecnològic en turisme més enllà de l’allotjament turístic: des de plataformes com OTAs i metacercadors, fins a empreses de software, anàlisi de dades o gestió d’eines digitals.
    Compartiré la meva experiència treballant dins d’una de les plataformes online més grans del món, i parlarem sobre la importància creixent de les tecnològiques en el món actual, com es treballa i per què el turisme i la tecnologia van més de la mà del que sembla.

    FORMACIÓ: Cristina Rebollo | DATES: per determinar| ADREÇAT A: Batxillerat i cicles formatius | PLACES: 25 alumnes.

  • Xarxes socials i Turisme

    Taller teòric i pràctic de com les xarxes socials han canviat la manera en la que planifiquem i compartim els viatges.

    FORMACIÓ: Alex Araujo | DATES: De gener a març | ADREÇAT A: Batxillerat i cicles formatius | DURADA: 1 / 1,5 h | PLACES: 20 alumnes.

  • Com puc fer recerca en temes de turisme i lleure?

    Taller teòric i pràctic per aprendre a fer treballs i recerca al voltant de temes vinculats al turisme i el lleure.

    FORMACIÓ: Judith Turrión | DATES: Tot el curs| ADREÇAT A: Batxillerat i cicles formatius | DURADA: 1h -1:30h | PLACES: 30 alumnes.

  • Noves formes de viatjar. Com serà el turisme dels pròxims anys?

    Pensa en viatjar. Quina imatge et ve al cap? Ara treu-li la platja. I l’avió. I la maleta. Fins i tot el mòbil. En aquest taller, explorarem altres maneres de viatjar i d’entendre el turisme. Parlarem de noves tendències i segments de viatgers, i reflexionarem sobre els reptes als quals s’enfronta el sector turístic en els pròxims anys. Si estàs pensant en dedicar-te al sector, no dubtis en assistir-hi.

    FORMACIÓ: Joana Mir| DURADA: 1h / 1'5h | ADREÇAT A: Batxillerat i cicles formatius | PLACES: 30 alumnes.

  • Branding de destinacions: el màrqueting turístic el 2025

    Coca-Cola és felicitat. Nike és superació. I què és la Costa Brava? I els Pirineus? En aquest taller, introduirem les primeres nocions de creació de marca, parlarem de màrqueting turístic i analitzarem com els destins emprenen estratègies per diferenciar-se i posar en valor el seu patrimoni i atractius, tant tangibles com intangibles, a través de la comunicació i les xarxes socials.

    FORMACIÓ: Joana Mir| ADREÇAT A: Batxillerat i cicles formatius | DURADA: 1/1,5 hores |PLACES: 30 alumnes.

  • Logística, la cadena que uneix l'empresa i el client

    Es treballarà per comprendre com funciona la cadena de subministra ment d’una empresa i veure la impor tància d’optimitzar-la.

    FORMACIÓ: Valeria Bernardo |  ADREÇAT A: Batxillerat i cicles formatius | DURADA: 1h 

  • Màrqueting en cercadors i publicitat a xarxes socials

    Aquest és un taller interactiu on coneixerem la posició i importància de la publicitat a xarxes socials i el màrqueting digital en cercadors. Mostrarem els aspectes essencials d’una campanya de màrqueting i la utilitat com a eines de promoció, venda i fidelització de clients.

    FORMACIÓ: Elisabeth Guillén Amaro | ADREÇAT A: Batxillerat i cicles formatius | DURADA: 1h | PLACES: 30 alumnes.

  • Màrqueting: què és i per a què serveix

    En aquest taller s’introdueix el concepte de màrqueting, la seva presència a les nostres vides i les implicacions que pot tenir en el món empresarial. Es realitzaran diferents dinàmiques per introduir els conceptes principals del màrqueting. Es mostraran exemples d’aplicació en empreses reals, i es demanarà als participants treballar en una aplicació pràctica.

    FORMACIÓ: Toni Caparrós| DATES: Matí de 9 a 10 h i tardes de dimecres a divendres | ADREÇAT A: Batxillerat i cicles formatius | DURADA: 45 min / 1 h | PLACES: 30 alumnes.

  • El que necessites abans de crear la teva web

    Moltes vegades, la gent es llança a crear una pàgina web sense tenir en compte aspectes importants que s’han de treballar prèviament. En aquest curs, aprendrem quins són aquests aspectes i com es poden abordar de manera efectiva abans de començar a construir la web.

    FORMACIÓ:  Durga ComasDATES: Matins a partir de les 10h ADREÇAT A: Batxillerat i cicles formatius | DURADA: 1h - 1,5h | PLACES: 30 alumnes.

  • Liderar o dirigir?

    Liderar o dirigir? Què convé i perquè? Redefinim conceptes. Pensem en nosaltres mateixos: volem ser unes persones liderades o dirigides? La sessió transcorrerà a través de casos / exemples de negocis creats en el s.XXI.

    FORMACIÓ: Esther Rocasalbas | ADREÇAT A: Batxillerat i cicles formatius | DURADA: 1 / 1,5 h | PLACES: 30 alumnes.

Tallers d'Emprenedoria

  • Els reptes de la mobilitat sostenible

    Es tracta d’un taller pràctic on les persones participants, podran resoldre els reptes del futur de la mobilitat sostenible. El taller es realitza amb l’acompanyament d’un tècnic que explicarà els conceptes a treballar, tot aplicant la metodologia del learning by doing i utilitzant eines com el Business Model Canvas.

    FORMACIÓ: Arnau Cuatrecasas | DATES: Dimarts. Matins de 9:30 a 14h, tardes de 15h a 18h | ADREÇAT A: Batxillerat i cicles formatius | DURADA: 1,5 / 2 h | PLACES: 100 alumnes (4 centres per taller).  Aforament màxim segons auditori.

  • Apropa't a joves emprenedors d'èxit

    Apropar experiències empresarials impulsades per joves emprenedors mitjançant quatre ponències de quinze minuts, seguides d’una ronda de preguntes i interacció amb els estudiants. Es realitzaran dos tallers: un centrat en projectes amb singularitat i enfocats a un entorn tecnològic, i l’altre amb un enfocament en projectes liderats i impulsats per dones emprenedores.

    FORMACIÓ: David Rangil | DATES: 21 gener 2026 a les 11h | ADREÇAT A: Batxillerat i cicles de formació professional | DURADA: 1,5 h | PLACES: 40-50 alumnes per centre.

  • Visita a la Incubadora del TecnoCampus

    Taller enfocat a conèixer la Incubadora d’empreses de nova creació del TecnoCampus. Es tracta d’un taller d’una durada de 1:30h i que es divideix en dues parts: una primera part que es realitza en una aula i s’expliquen els diferents espais de la Incubadora, així com els beneficis d’allotjar-te dins un parc tecnològic com és el TecnoCampus. La segona part es tracta d’una visita presencial per tots els espais.

    FORMACIÓ: David Rangil | DATES: De novembre a abril, dies i hores a convenir *Limit 4 tallers per curs acadèmic i reserva amb mínim d’un mes d’antelació | ADREÇAT A: Batxillerat i cicles de formació professional | DURADA: 1,5 h | PLACES: 30 -40 alumnes per taller.

  • Tendències de l'emprenedoria

    Emprendre és una paraula que connecta amb la idea del viatge. L’emprenedor, com el viatger, ha de conèixer i estudiar tots els camins possibles abans de fer el primer pas i començar l’aventura. Aquesta xerrada acostarà l’alumnat a les tendències del mercat actual, provocades per les tecnologies i els canvis socials, i com aquestes es transformen en nous models de negoci 

    FORMACIÓ: David Rangil | DATES: De novembre a abril, dies i hores a convenir *Límit de 4 tallers per curs acadèmic i reserva amb mínim d’un mes d’antelació | ADREÇAT A: Batxillerat i cicles de formació professional | DURADA: 1,5 h | PLACES: 30-40 estudiants per taller.

Formulari de reserva de Tallers Linnk

Inspira el teu treball de recerca

  • Tallers Inspira

    L’Inspira és un taller adreçat a alumnes de 1r de batxillerat que té com a propòsit la generació de possibles temes per al treball de recerca a través d’una dinàmica activa, participativa i creativa que consta de diferents fases. És un taller que pretén que l’alumnat reflexioni i tregui de dins i comparteixi els seus interessos, gustos i desitjos per tal d’aconseguir idees de temes per al treball de recerca. 

    FORMACIÓ: Pep Prat | DATES: 4 de novembre i 25 de novembre, de 9.30 a 11.30 h o de 12 a 14 h. | ADREÇAT A: 1er batxillerat | DURADA: 2 h | PLACES: places limitades per ordre d’inscripció.

Si vols sol·licitar una xerrada d'orientació universitària i/o informar-te del nostre calendari d'accions divulgatives sobre l'accés a la Universitat el proper curs, fes-ho a través del següent enllaç: