Sol·licita la teva plaça!
Omple el formulari per rebre la informació de com fer la teva sol.licitud d'admissió
Que estàs buscant?
Es pot sol·licitar plaça en un màster universitari:
* De l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES) que permeti l’accés als ensenyaments de màster universitari al seu país d’expedició.
* Aliè a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), en aquest cas, poden accedir sempre que obtinguin l’homologació, prèvia a un títol que tingui accés o bé, sense homologació, amb la comprovació de que aquests estudis acrediten un nivell de formació equivalent als títols estatals de grau i que faculten al país que va expedir el títol per accedir als estudis de postgrau.
L' acceptació en un màster universitari no implica, en cap cas, l'homologació del títol previ, ni el seu reconeixement a efectes diferents que el de cursar els ensenyaments de màster. No cal homologar el títol.
En el procediment de selecció dels candidats específic del Màster Universitari en Emprenedoria i Innovació (màxim 5 punts) s’aplicaran els següents criteris de valoració:
En el procediment de selecció dels candidats específic del Màster Universitari en Logística, Cadena de Subministrament i Negocis Marítims (màxim 5 punts) s’aplicaran els següents criteris de valoració:
En el procediment de selecció dels candidats específic del màster universitari en Entrenament Personal i Readaptació Fisicoesportiva (màxim 10 punts) s’aplicaran els següents criteris de valoració:
En el procediment de selecció dels candidats específic del Màster Universitari en Atenció Integrada en la Cronicitat i l’Envelliment (màx. 10 punts) s'aplicaran els següents criteris de valoració:
Per fer la sol·licitud d'admisió, revisa els següents pasos:
La documentació necessària per efectuar la preinscripció és la següent:
- Fotocòpia del títol o resguard: Si encara no tens el títol perquè estàs acabant la titulació, cal que ens ho assenyalis en l’apartat Situació d'estudis previs, indicant l'opció Pendent de finalitzar. En aquest cas pots pujar el darrer expedient acadèmic.
- Certificat acadèmic oficial de notes de l’estudi cursat de la universitat d’origen.
- Currículum vitae: Màxim 2 pàgines en format Word, PDF o similar. Format A4 o Carta.
- Carta d’expectatives, en la que s’exposi l’interès per cursar el màster.
- 2 cartes de presentació/recomanació: una carta d'un professor universitari o de l'àmbit acadèmic i una altra carta d'un professional (a excepció del Màster en Atenció Integrada en la Cronicitat i l'Envelliment)*
- Fotocòpia del DNI o Passaport (vigent).
- En els màsters de l'àrea d'empresa, acreditació de coneixement d’espanyol o català: Nivell B1 del MCER o Diploma de nivell intermedi o equivalent (S’eximirà d’aquest requisit als residents a Espanya i als que provinguin d’estats en els que una de les llengües tingui la condició d’oficialitat).
*Puja totes les cartes juntes.
Tota aquesta documentació s’ha d’adjuntar en el moment de fer la sol·licitud d'admissió online. No obstant, s’haurà de presentar la documentació original per formalitzar la matrícula (per correu electrònic o de forma presencial).
Si ets estudiant internacional, revisa si us plau la següent informació.
Ets estudiant de nou accés? Si no has estat estudiant del Tecnocampus o no has accedit mai a l'aplicació, REGISTRA'T per poder obtenir el número d'identificació universitària (NIA) i la paraula de pas per poder accedir a l’aplicatiu de preinscripció.
Ja t'hi has registrat? Ets o has estat estudiant del Tecnocampus? Si ja t'hi has registrat, inicia directament el procés de: PREINSCRIPCIÓ
Per accedir a l'aplicatiu necessites el teu número d'identificació universitària (NIA) i paraula de pas que has obtingut després de registrar-te. En el supòsit que no recordis les teves credencials, pots sol·licitar que te les facilitin fent un helpdesk: https://helpdesk.tecnocampus.cat
Omple el formulari per rebre la informació de com fer la teva sol.licitud d'admissió
Les sol·licituds d'admissió es valoraran seguint els calendaris de rondes d'admissió que trobaràs a continuació. Si es rep una sol·licitud d’admissió una vegada finalitzada una ronda, es desplaçaran a la següent, sempre i quan hi hagi disponibilitat de places.
En les dates indicades en cada ronda es comunicarà als estudiants per correu electrònic, si ha estat admès, si ha estat exclòs o si passa a una llista d'espera. En aquest últim cas la resolució final es desplaçarà a la següent ronda.
*En cas que després de l'última ronda quedin places disponibles, es pot obrir una nova ronda d'admissió.
Ronda |
Data límit sol·licitud d'admissió |
Data límit de la resolució d'admissió |
Data límit de reserva de plaça |
|
---|---|---|---|---|
1 |
09/12/2022 |
21/12/2022 |
Fins 13/01/2023 |
|
2 |
24/01/2023 |
10/02/2023 |
Fins 24/02/2023 |
|
3 |
28/02/2023 |
17/03/2023 |
Fins 31/03/2023 |
|
4 |
19/03/2023 |
27/03/2023 |
Fins 14/04/2023 |
|
5 |
11/04/2023 |
28/04/2023 |
Fins 12/05/2023 |
|
6 |
02/05/2023 |
19/05/2023 |
Fins 02/06/2023 |
|
7 |
13/06/2023 |
30/06/2023 |
Fins 14/07/2023 |
|
8
|
04/07/2023
|
21/07/2023
|
Fins 28/07/2023
|
Ronda |
Data límit sol·licitud d'admissió |
Data límit resolució d'admissió |
Data límit de reserva de plaça |
|
---|---|---|---|---|
1 |
09/12/2022 |
21/12/2022 |
Fins 13/01/2023 |
|
2 |
24/01/2023 |
10/02/2023 |
Fins 24/02/2023 |
|
3 |
28/02/2023 |
17/03/2023 |
Fins 31/03/2023 |
|
4 |
19/03/2023 |
27/03/2023 |
Fins 14/04/2023 |
|
5 |
11/04/2023 |
28/04/2023 |
Fins 12/05/2023 |
|
6 |
02/05/2023 |
19/05/2023 |
Fins 02/06/2023 |
|
7 |
13/06/2023 |
30/06/2023 |
Fins 14/07/2023 |
|
8 |
04/07/2023 |
17/07/2023 |
28/07/2023 |
Un cop rebuda la teva sol·licitud entraràs en el procés de selecció. El resultat de la resolució de les admissions es comunicarà via correu electrònic segons el calendari establert.
Una vegada admès/sa, l'alumne podrà matricular-se del màster en qualsevol moment, previ lliurament de la documentació i verificació d'aquesta. Per a garantir la plaça és imprescindible que l'estudiant realitzi el pagament de la reserva de plaça per un import de 750€ en el cas del Màster Universitari en Atenció Integrada en la Cronicitat i l'Envelliment i 1.500€ per a la resta de màsters, dins dels terminis previstos en cada ronda d'admissió.
Si no es fa efectiu aquest pagament dins de la seva ronda, podrà fer efectiu la reserva de plaça en les rondes següents, donant prioritat als alumnes admesos en la ronda corresponent.
*Es podrà concedir una pròrroga en casos excepcionals d'estudiants internacionals pendent de beques i crèdits d'entitats governamentals prèviament justificats.
Si es realitza el pagament de la matrícula abans del 30 de juny, s'aplicarà un descompte del 5% sobre el preu de la matrícula (taxes excloses). Consulta l'apartat de preu, beques i finançament pe veure les modalitats de pagament i les condicions de la matrícula.
Si una vegada reservada la plaça, l'estudiant renuncia a aquesta, l'import de la reserva de plaça no es retornarà i per tant l'alumne perdrà la quantitat lliurada en compensació pels danys i perjudicis ocasionats a excepció de les següents circumstàncies:
A tenir en compte si ets estudiant internacional:
Et recomanem que revisis tota la informació a la següent pàgina.
La teva admissió definitiva al màster està subjecta a la verificació de la documentació que has presentat. Per tant, hauràs de presentar la documentació original (o fotocòpies compulsades) de les còpies que havies presentat per la sol·licitud d'admissió.
Contacta amb Gestió Acadèmica (sgaformaciopermanent@tecnocampus.cat) per acordar el lloc, data i els horaris d'entrega de la documentació que cal presentar per formalitzar la matrícula. També és possible enviar la documentació per correu postal.
Te n'informem. Posa't en contacte amb nosaltres.