Que estàs buscant?
L'idioma d'impartició és el que es determini en cada activitat en la què es participa.
E1_Dissenyar i programara les interífices gràfiques de portals web estàtics o dinàmics, d'aplicacions interactives i de videojocs, seguint criteris d'usabilitat i accessibilitat
E2_Idear, dissenyar, planificar i realitzar curtmetratges i videojocs d'animació 2D
E4_Dissenyar, planificar, editar, programar i comercialitzar aplicacions multimèdia interactives
E3_Editar i animar personatges i escenes 3D, aplicant les tècniques i processos que porten a la producció de curtmetratges lineals d'animació i videojocs interactius
E5_Dissenyar i realitzar un producte audiovisual (format per imatges fixes o en moviment), atenent tant als seus aspectes tècnics com artístics, en tots els seus components
E6_Dissenyar, planificar i realitzar amb multicàmera, en directe i a plató, d'acord amb totes les facetes del producte (tant en l'artística de disseny i continguts com en la tècnica)
E7_Postproduir vídeo utilitzant les eines bàsiques pròpies dels programes d'edició audiovisual (titulació, retoc de color i exposició, velocitats, màscares...) i com insertar-les en el procés de muntatge afegint efectes digitals
E8_Dissenyar les necessitats d'il.luminació d'un espai en funció de les seves característiques i de l'objectiu final del producte a gravar, fotografia o video
E9_Aplicar els principis mecànics, electrònics i digitals de la captació, amplificació i gravació de so per a la seva aplicació a diferents plataformes: espectacles, ràdio, televisió, audiovisual i multimèdia. Postproduir l'audio i afegir els efectes sonors d'una producció audiovisual
E10_Aplicar processos, mètodes i tècniques per a desenvolupar la creativitat i la innovació en la realització audiovisual, en el desenvolupament multimèdia i en la programació de videojocs
E11_Aplicar les regles musicals i els llenguatges per a la creació musical i la gravació de so en la producció musical i la creació de música electrònica pel seu ús com a bandes sonores en produccions audiovisuals
E12_Planificar estratègies empresarials relacionades amb els fenòmens econòmics i socials típics de la societat del benestar i la industria de l'entreteniment digital. Convertir idees en actes de forma creativa i innovadora
E13_Aplicar els principis de disseny visual i sonor per a la creació dels elements de presentació que s'utilitzen en productes sonors, audiovisuals, televisió i espectacles
E14_Adquirir els coneixements de la història, estètica, evolució i dinàmica del cine, televisió, ràdio, premsa, Internet i videojocs, aixó com reconèixer l'estètica a través del visionat i l'anàlisi
E15_Dimensionar i gestionar recursos humans, tècnics i econòmics necessaris pel desenvolupament d'un projecte audiovisual o multimèdia optimitzant temps, costos i qualitat
E16_Idear, dissenyar, planificar i realitzar una peça audiovisual publicitària des de la conceptualització del seu missatge, l'elaboració del guió, l'estratègia de comunicació i la seva difusió
E17_Redactar peces periodístiques de diferents gèneres amb els seus sistemes de titular i expressar-se correctament tant de forma escrita com oral
E18_Analitzar les estructures, els continguts i els estils de programació televisiva i radiofònica atenent a les característiques tècniques de la seva realització. Idear, produir i realitzar programes per a la televisió i ràdio en la part tècnica: sala de realització o control de ràdio, respectivament
E19_Creació, administració i gestió d'empreses audiovisuals en la seva estructura industrial de producció, distribució i exhibició
T1_Que els estudiants coneixin un tercer idioma, que serà preferentment l'anglès, amb un nivell adequat de forma oral i per escrit, d'acord amb les necessitats que tindran les graduades i els graduats de cada titulació
T2_Que els estudiants tinguin capacitat per treballar com a membres d'un equip interdisciplinar ja sigui com a un membre més, o realitzant tasques de direcció amb la finalitat de contribuir a desenvolupar projectes amb pragmatisme i sentit de la responsabilitat, assumint compromisos tenint en compte els recursos disponibles
L’assignatura fomentar l’actitud emprenedora per fer a l’estudiantat més empleable
L’actitud emprenedora es resumeix en portar les idees a l’acció (execució)
Té com a resultat emprendre nous projectes
-per compte propi (emprenedoria)
-o dins les organitzacions (intraprenedoria)
S’han de realitzar 6 Activitats en l’àmbit de l’emprenedoria i/o l’intraprenedoria.en el sector audiovisual o videojocs
NO es cursa en un trimestre en concret.
Es cursen en un o dos cursos acadèmics depenent del calendari de les activitats a les que es vol participar i el ritme de l’alumnat.
Es poden incloure activitats anteriors a la matrícula de l’assignatura.
Un cop finalitzades les 6 activitats, l’estudiantat passa per dues fases :
1.- Certificar la competència emprenedora :
Presentació de la seva infografia davant de tribunal ( calendari exàmens tercer trimestre)
Obtindrà un certificat addicional al seu títol universitari.
2.- Avaluació assignatura optativa Itinerari emprenedor
Competències emprenedores
Mentora
Networking: Accelera la teva Xarxa emprenedora
Repte emprenedor i premis
PREINCUBADORA: Projecte propi
Elevator Pitch: Infografia emprenedora
15% FITXA 1: Competències emprenedores
15% FITXA 2: Mentora
15% FITXA 3 :Networking: Accelera la teva Xarxa emprenedora
15% FITXA 4: Repte emprenedor i premis
15% FITXA 5: PREINCUBADORA: Projecte propi
25% FITXA 6: Elevator Pitch: Infografia emprenedora
De Bes, F. T. (2005). El libro negro del emprendedor. Guia il· lustrada on es mostra els principals problemes que tenen els emprenedors a la hora de passar de la idea al desenvolupament de la mateixa.
Ries, E. (2014). El método lean startup. Leader Summaries.