Que estàs buscant?
Els materials de lectura poden estar en català, castellà o anglès.
B4. Que els estudiants puguin transmetre informació, idees, problemes i solucions a un públic tant especialitzat com no especialitzat.
E1. Reconèixer l'entorn en què opera l'organització, el funcionament de l'empresa i les seves àrees funcionals i els instruments d'anàlisi.
E2. Aplicar els fonaments del màrqueting i investigació de mercats.
E3. Identificar les eines qualitatives i quantitatives d'anàlisi i diagnòstic per a la investigació de mercats.
E4. Analitzar i avaluar les estratègies de desenvolupament, llançament i posicionament de nous productes, així com prendre decisions en relació amb la variable del producte, preu, distribució i comunicació.
G1. Ser capaç de treballar en equip, participant activament en les tasques i negociant davant opinions discrepants fins arribar a posicions de consens, adquirint així l'habilitat per aprendre conjuntament amb altres membres de l'equip i crear nous coneixements.
T1. Comunicar amb propietat de forma oral i escrita en les dues llengües oficials a Catalunya.
T5. Desenvolupar tasques aplicant els coneixements adquirits amb flexibilitat i creativitat i adaptant-los a contextos i situacions noves.
Objectius d'aprenentatge generals de l'assignatura:
L'aula (física o virtual) és un espai segur, lliure d'actituds masclistes, racistes, homòfobes, trànsfobes i discriminatòries, ja sigui cap a l'alumnat o cap al professorat. Confiem que entre totes i tots puguem crear un espai segur on ens puguem equivocar i aprendre sense haver de patir prejudicis d'altres.
1. Introducció al producte
2.Cicles de vida del producte
3. La marca i les seves matrius estratègiques
SE1. Examen Parcial 1 (20%)
SE2. Projecte Final Assignatura (40%)
SE3. Participació Activa (1 activitat de classe) (10%)
SE4. Examen final (30%)
¿Qué es el Branding?. Matthew Healey. Ed Gustavo Gil, S.L (2009)
Buyology, Verdades y Mentiras De Por Qué Compramos. Booket (2012 )
Change by Design. Tim Brown
La vaca púrpura. Seth Godin. Booket. (2011)
Marketing Manager. Kotler Keller. Pearson 14 edition (2012)
A Handbook for Revolution : Empathy. Roman Krznaric. Random House Group Company (2014)
Blue Ocean Strategy. W.Chan Kim (2008)
Business Model Generation. Alexander Osterwalder (2010)
Creative Confidence. David Kelley
Las 22 leyes inmutables de la marca. Al Ries y Laura Ries.
Mapas Estrategicos. Kaplan y Norton. Harvard School Press. Gestion 2000.(2004)
Marketing lateral : nuevas técnicas para encontrar las ideas más rompedoras. Kotler. Pearson (2005)
NeedFinding: Design Research and Planninig. Dev Patnaik. Third Edition (2014)
The Lean Entrepreneur: How Visionaries Create Products, Innovate with New Ventures, and Disrupt Markets. Brant Cooper, Patrick Vlaskovits.(2013)
Wired to Care: How Companies Prosper when they create widespread Empathy. Dev Patnaik. Pearson Education. (2009)
https://www.youtube.com/watch?v=C1rF1id3nLo
TED Talk: Wired to Care: How Companies Prosper when they create widespread Empathy.