Que estàs buscant?
B4. Que els estudiants puguin transmetre informació, idees, problemes i solucions a un públic tant especialitzat com no especialitzat.
E1. Reconèixer l'entorn en què opera l'organització, el funcionament de l'empresa i les seves àrees funcionals i els instruments d'anàlisi.
E2. Aplicar els fonaments del màrqueting i investigació de mercats.
E3. Identificar les eines qualitatives i quantitatives d'anàlisi i diagnòstic per a la investigació de mercats.
E4. Analitzar i avaluar les estratègies de desenvolupament, llançament i posicionament de nous productes, així com prendre decisions en relació amb la variable del producte, preu, distribució i comunicació.
E5. Reconèixer les particularitats de l'activitat de màrqueting en sectors d'activitat amb característiques específiques.
G1. Ser capaç de treballar en equip, participant activament en les tasques i negociant davant opinions discrepants fins arribar a posicions de consens, adquirint així l'habilitat per aprendre conjuntament amb altres membres de l'equip i crear nous coneixements.
G2. Ser capaç d'innovar desenvolupant una actitud oberta davant el canvi i estar disposats a re-avaluar els vells models mentals que limiten el pensament.
T1. Comunicar amb propietat de forma oral i escrita en les dues llengües oficials a Catalunya.
T5. Desenvolupar tasques aplicant els coneixements adquirits amb flexibilitat i creativitat i adaptant-los a contextos i situacions noves.
L'estudiant serà capaç de dissenyar i executar una Campanya de Màrqueting per a una empresa en ple funcionament. Un cop finalitzada l'assignatura estarà en capacitat de quantificar els resultats obtinguts , identificant els encerts i desencerts comesos.
Conèixer i ser capaç de desenvolupar el procés de Comunicació Integrada Corporativa i l'elaboració d'una campanya de màrqueting per a una empresa en ple funcionament.
El contacte directe amb clients reals els ajudarà a conèixer de primera mà el funcionament real de les empreses.
L'aula (física o virtual) és un espai segur, lliure d'actituds masclistes, racistes, homòfobes, trànsfobes i discriminatòries, ja sigui cap a l'alumnat o cap al professorat. Confiem que entre totes i tots puguem crear un espai segur on ens puguem equivocar i aprendre sense haver de patir prejudicis d'altres.
Tema 1: El punt d'arrencada de la campanya
Tema 2: Elaboració i presentació del Brief de la campanya
Tema 3: Disseny i explicació de la campanya
Tema 4: Execució i control de les accions de la campanya
Tema 5: Presentació i justificació dels resultats
IMPORTANT: S'ha de presentar l'examen final per comptabilitzar la resta de l'avaluació. La nota de l'examen final ha de ser major o igual a 5/10 per aprovar l'assignatura.
EXAMEN DE RECUPERACIÓ: En el cas que un estudiant hagi suspès podrà anar a recuperació, mantenint-les percentatges esmentats a la nota final.
Com que és una assignatura que exigeix l'execució d'una campanya de màrqueting real per a una empresa en funcionament, la presencialitat dels estudiants és obligatòria.
Díaz, A. (2020). Comunicación intercultural. Herramientas para una publicidad inclusiva. Editorial Octaedro.
Godin, Seth (2019). “Esto es Marketing”. Ed Alienta
Keller, Kevin Lane, & Kotler, Philip. (2012). Dirección de marketing (14a ed.). Pearson-Prentice Hall.
Maciá Domene, Fernando (2018). "Estrategias de marketing digital (Social Media)". Ed. Anaya Multimedia
Fundación ONCE (2021). Manual de comunicación inclusiva y accesible.
Gallardo Lobato, Rubén (2021). Libro digital "Marketing práctico para PYMES"
Sánchez, José, & Pintado, Teresa. (2010). Nuevas tendencias en comunicación. ESIC.