Que estàs buscant?
Els materials poden estar en català, castellà o anglès.
B4. Que els estudiants puguin transmetre informació, idees, problemes i solucions a un públic tant especialitzat com no especialitzat.
E1. Reconèixer l'entorn en què opera l'organització, el funcionament de l'empresa i les seves àrees funcionals i els instruments d'anàlisi.
E2. Aplicar els fonaments del màrqueting i investigació de mercats.
E5. Reconèixer les particularitats de l'activitat de màrqueting en sectors d'activitat amb característiques específiques.
E6. Sintetitzar i avaluar les estratègies de màrqueting per a la internacionalització de l'activitat empresarial.
E8. Sintetitzar idees per convertir-les en negocis factibles i rendibles entenent el mercat actual.
L'aula (física o virtual) és un espai segur, lliure d'actituds masclistes, racistes, homòfobes, trànsfobes i discriminatòries, ja sigui cap a l'alumnat o cap al professorat. Confiem que entre totes i tots puguem crear un espai segur on ens puguem equivocar i aprendre sense haver de patir prejudicis d'altres
Tema 1. Fonaments del màrqueting institucional.
Tema 2. Màrqueting institucional versus màrqueting estratègic i operatiu clàssic
Tema 3. La Responsabilitat Social de l’Empresa (RSE) en el Màrqueting Institucional
Tema 4. Aplicació operativa del màrqueting institucional: Segmentació i pla d'accions
35% SE4. Examen final
15% SE1. Avaluació continuada
50% Projecte grupal:
NOTES:
Es necessita tenir entregades i puntuades totes les entregues del projecte grupal per poder presentar-se a l'examen.
Es necessita una nota mínima de 5 sobre 10 per aprovar l'examen i l'assignatura.
A la recuperació només es podrà recuperar l'examen final que computarà el 35% de la qualificació final, ja que es conservaran les notes de les activitats realitzades durant el trimestre.
Un alumne que no s'hagi presentat a la primera convocatòria NO es pot presentar a la recuperació.
Qualsevol forma de frau acadèmic serà sancionada d’acord amb la normativa d’avaluació del centre. En cas que es detectin indicis de frau, inclòs l’ús indegut d’eines d’intel·ligència artificial generativa, el professorat de l’assignatura podrà convocar l’estudiant a una entrevista individual amb l’objectiu de verificar-ne l’autoria.
Tirole, Jean. (2017). La economía del bien común. Barcelona: Taurus.
Brakman, Steven. (2006). Nations and firms in the global economy: an introduction to international economics and business. Cambridge university press.
Giner, Salvador. (2013). Historia del pensamiento social, 13ª edición. Madrid: Ariel Ciencias Sociales.
Greenwood, Royston; Meyer, Renate E.; Lawrence, Thomas B. & Oliver, Christine. (2017). The Sage handbook of organizational institutionalism. The Sage handbook of organizational institutionalism, 1-928.
Hofstede, Geert. (1999). Culturas y organizaciones; el software mental , la cooperacón internacional y su importancia para la supervivencia. Madrid: Alianza Editorial.
Mazzucato, Mariana (2018). The value of everything; making and taking in the global economy. London: Allen Lane.
Posner, Eric & Weyl, Glen (2018). Radical Markets, uprooting capitalism and democracy for a just society. Princeton University Press.
Rapaille, Clotaire. (2014). Move Up; porqué algunas culturas avanzan y otras no. Madrid; Ed. Taurus
Sinek, Simon. (2011) “Start with why, how great leaders inspire everyone to take action” Penguin Group
Slimane, Karim Ben; Chaney, Damien; Humphreys, Ashlee & Leca, Bernard. (2019). Bringing institutional theory to marketing: Taking stock and future research directions. Journal of Business Research, 105, 389-394.