Que estàs buscant?
B4. Que els estudiants puguin transmetre informació, idees, problemes i solucions a un públic tant especialitzat com no especialitzat.
E10. Analitzar i avaluar el paper de les comunitats digitals i les xarxes socials a l'empresa.
E12. Aplicar la llengua anglesa en diferents entorns culturals de negociació empresarial.
E14. Aplicar els coneixements adquirits a la gestió de comunitats digitals.
E1. Reconèixer l'entorn en què opera l'organització, el funcionament de l'empresa i les seves àrees funcionals i els instruments d'anàlisi.
E7. Gestionar oportuna i convenientment els recursos disponibles en els ambients de treball en els que toqui dirigir.
E8. Sintetitzar idees per convertir-les en negocis factibles i rendibles entenent el mercat actual.
G1. Ser capaç de treballar en equip, participant activament en les tasques i negociant davant opinions discrepants fins arribar a posicions de consens, adquirint així l'habilitat per aprendre conjuntament amb altres membres de l'equip i crear nous coneixements.
G2. Ser capaç d'innovar desenvolupant una actitud oberta davant el canvi i estar disposats a re-avaluar els vells models mentals que limiten el pensament.
T5. Desenvolupar tasques aplicant els coneixements adquirits amb flexibilitat i creativitat i adaptant-los a contextos i situacions noves.
Aquesta assignatura pretén familiaritzar els estudiants amb les implicacions econòmiques de les xarxes socials sobre les decisions personals a través de diversos, i sovint no trivials, canals. Les xarxes socials afecten a les nostres vides de manera directa i indirecta, a través de l'educació, la feina, el consum, la salut o la presa de decisions. Sembla doncs important conèixer els mecanismes d'aquesta influencia per ser capaços de preveure els seus efectes econòmics.
L'aula (física o virtual) és un espai segur, lliure d'actituds masclistes, racistes, homòfobes, trànsfobes i discriminatòries, ja sigui cap a l'alumnat o cap al professorat. Confiem que entre totes i tots puguem crear un espai segur on ens puguem equivocar i aprendre sense haver de patir prejudicis d'altres.
Tema 1. Educació com a procés que involucra les xarxes socials
Tema 2. Emparellament selectiu i les xarxes socials
Tema 3. Salut i les seves relacions amb les xarxes socials
Tema 4. Treball, emprenedoria i les xarxes socials
Tema 5. Política en les xarxes socials
Tema 6. Consum en el context de les xarxes socials
Tema 7. Seguretat, terror en les xarxes socials
Tema 8. Conclusions
CENTOLA, Damon. How behavior spreads: The science of complex contagions. Princeton University Press, 2018.
HEYWOOD A. Politics, Macmillan International HE, 2019.
HOFFMAN, J. & GRAHAM, P.. Introduction to political theory. Routledge, 2015
ROBLES-MORALES, J.M. & CORDOBA-HERNANDEZ, A.M.Digital political participation, social networks and Big data: Disintermediation in the Era of Web 2.0. Palgrave Macmillan, 2019.
CENTOLA, Damon. How behavior spreads: The science of complex contagions. Princeton University Press, 2018.
HUDSON, R.A.Who Becomes a Terrorist and Why?: The Psychology and Sociology of Terrorism. Simon and Schuster, 2018.
HUDSON, R.A.Who Becomes a Terrorist and Why?: The Psychology and Sociology of Terrorism. Simon and Schuster, 2018.
PISKORSKI, Mikolaj Jan. A social strategy: How we profit from social media. Princeton University Press, 2016.