Que estàs buscant?
L'idioma d'impartició és el que es determini en cada activitat en la què es participa.
B1_Que els estudiants hagin demostrat tenir i comprendre coneixements en una àrea d'estudi que tingui la seva base en l'educació secundaria general, i s'acostumi a trobar a un nivell que, tot i que amb el suport de llibre de text avançats, inclogui també alguns aspectes que impliquen coneixements procedents de la vanguardia del seu camp d'estudi
B2_Que els estudiants sàpiguen aplicar els seus coneixements a la seva feina o vocació d'una forma professional i tinguin les comptències que demostren mitjançant l'elaboració i defensa d'arguments i la resolució de problemes dins de la seva àrea d'estudi
B3_Que els estudiants tinguin la capacitat de reunir i interpretar dades rellevants (normalment dins de la seva àrea d'estudi), per emetre judicis que incloguin una reflexió sobre temes rellevants de caire social, científica o ètica
B4_Que els estudiants puguin transmetre informació, idees, problemes i solucions a un públic tan especialitzat com no especialitzat
EFB6_Coneixement adequat del concepte d'empresa, marc institucional i jurídic de l'empresa. Organització i gestió d'empreses
T1_Que els estudiants coneixin un tercer idioma, que serà preferentment l'anglès, amb un nivell adequat de forma oral i per escrit, d'acord amb les necessitats que tindran les graduades i els graduats a cada titulació
T2_Que els estudiants tinguin capacitat per a treballar com a membres d'un equip interidisciplinar ja sigui com un membres més, o realitzant tasques de direcció amb la finalitat de contribuir a desenvolupar projectes amb pragmatisme i sentit de la responsabilitat, assumint compromisos tenint en compte els recursos disponibles
Aquesta assignatura és el reconeixement intern a les activitats dutes a terme per l’estudiantat que acreditin el seu recorregut emprenedor.
L'itinerari emprenedor consta de 6 activitats curriculars i extra curriculars obligatòries que es poden dur a terme al llarg dels 4 o 5 cursos corresponents a l'etapa de formació universitària. És a dir, NO és una assignatura optativa que es cursi en un trimestre en un horari concret. Les activitats proposades es poden distribuir en dos, tres o quatre cursos acadèmics segons el ritme de treball de l'estudiant.
Pots consultar les 6 activitats en la infografia del curs (obrir en aquest link: https://drive.google.com/file/d/1oAMjSq3ZSqFMJGCmAJWpEX-C72cz3Xkz/view?usp=sharing). Les activitats estan dividides en tres colors : BLAUS, VERMELLS i GROCS seguint el contingut de l'assignatura
Les activitats poden ser organitzades per Tecnocampus o d'altres entitats reconegudes en l'àmbit d'emprenedoria o la innovació.
L'aula (física o virtual) és un espai segur, lliure d'actituds masclistes, racistes, homòfobes, trànsfobes i discriminatòries, ja sigui cap a l'alumnat o cap al professorat. Confiem que entre totes i tots puguem crear un espai segur on ens puguem equivocar i aprendre sense haver de patir prejudicis d'altres.
Posar en pràctica les competències emprenedores adquirides a través de workshops, concursos, premis o altres esdeveniments
Ser capaç de traslladar el coneixement emprenedor adquirit a altres joves emprenedors amb inquietuds emprenedores
Ampliar la xarxa de contactes en l'àmbit de l'emprenedoria i innovació per facilitar el desenvolupament de projectes innovadors
Desenvolupar un projecte innovador propi o aliè que incorpori innovació al mercat de manera sostenible
Classes teòriques
Aprenentatge dirigit
Aprenentatge autònom
10% Assignatura curricular en l'àmbit de l'emprenedoria i la innovació
10% Competències emprenedores
10% Mentor@ a Joves emprened@rs
10% Accelera la teva Xarxa emprenedora
20% Repte emprenedor
30% Projecte propi
10% Infografia emprenedora