L’edició d’enguany ha tornat a evidenciar l’alt nivell científic i la qualitat dels projectes de recerca, mostrant el talent emergent i el compromís amb la investigació en fisioteràpia a Catalunya. Sofía López Hernández  i Guillem Martínez Portugués, alumni del TecnoCampus, hi han participat.

Un any més, l'Acadèmia de Ciències Mèdiques de Catalunya i Balears ha acollit a Barcelona la “Jornada Interuniversitària 2025”, organitzada per la Societat Catalano-Balear de Fisioteràpia. Aquest esdeveniment s’ha consolidat com un espai de trobada entre les universitats catalanes, on es presenten els millors Treballs de Fi de Grau dels nous graduats en fisioteràpia. 

L’edició d’enguany ha tornat a evidenciar l’alt nivell científic i la qualitat dels projectes de recerca, mostrant el talent emergent i el compromís amb la investigació en fisioteràpia a Catalunya. Entre els participants hi ha dos alumni del TecnoCampus: Sofía López Hernández, del Doble Grau en Fisioteràpia i Ciències de l’Activitat Física i l’Esport (CAFE), amb el treball: “Fisioteràpia en Educació Infantil: Un projecte d’intervenció sobre la relació entre els exercicis terapèutics de braquiació i reptació amb el desenvolupament de la parla.”; i Guillem Martínez Portugués, del Grau en Fisioteràpia, amb el treball: “L’entrenament de força com a intervenció per reduir la fatiga en pacients amb càncer de mama en tractament neoadjuvant.” 

Galeria d'imatges

Anterior

El TecnoChallenge reuneix 70 estudiants per debatre solucions accessibles a la informació pública