El Pitching Audiovisual Universitat-Indústria, una iniciativa del Clúster Audiovisual de Catalunya, ha seleccionat set projectes del Graus en Mitjans Audiovisuals i del Grau en Disseny i Producció de Videojocs, titulacions que s’imparteixen al TecnoCampus.

La iniciativa tindrà lloc dins la Setmana del Talent Audiovisual i la seva activitat principal és la presentació de projectes dels estudiants davant dels productors de la indústria. El format de presentació és el pitching, que consisteix en una presentació de 7 minuts per part dels projectes, i 7 minuts de preguntes i comentaris dels productors als autors. Las sessions es realitzen davant de públic format professionals del sector, representants institucionals de l’audiovisual i l’àmbit acadèmic i els estudiants de les universitats participants. El Pitching Audiovisual tindrà lloc el 2 i 3 de desembre. La Setmana del Talent Audiovisual s’allarga del 30 de novembre al 3 de desembre.

Els projectes del Grau en Mitjans Audiovisuals seleccionats són:

  • Principal 2ªB, de Cel Calafell, Pau Casanovas, Laura López, Elena Luna, Estel·la Pons, Maria Romero, Noelia Serrano
  • Explorer soul, d’Alberto Cañamero i Xavier Mora
  • A tomar x culo las bragas, d’Ona Sánchez i Pol Pastor

Els projectes del Grau en Disseny i Producció de Videojocs són:

  • Dartford Street, de Víctor Ibáñez, J. Miguel Arranz, Emma Montserrat, Roger Montané, Júlia Camba, i Álvaro Vidal.
  • Cat’s Alley, per Marc Mas, Ariel Valera, Ricard Peláez i Ainoa Tabares.
  • The Lightkeeper, per Aitor García Diez, Jan Cano, Albert Loma, Sergi Sánchez Duran, Eric Fradera i Sergi Salas.
  • Balls of Steel, per Samuel Nuez, Victor Rubio, Anaïs Salla, Estefania Taboada, Marçal Tineo i Joel Torrent.

Anterior

El Ministeri de Ciència i Innovació finança tres projectes nous de recerca del TecnoCampus

Següent

El TecnoCampus acull el I Congrés Internacional de DiGRA Espanya dedicat als videojocs