El Pitching Audiovisual Universitat-Indústria, l’acte central de la Setmana del Talent Audiovisual, és una iniciativa impulsada pel Clúster Audiovisual de Catalunya que ajuda a donar vida a projectes innovadors del talent universitari.

 

Quinze estudiants de TecnoCampus han presentat tres projectes innovadors al Pitching Audiovisual, iniciativa pionera a Europa que ajuda a donar vida a projectes innovadors del talent universitari. El Pitching Audiovisual va arrancar el dimecres 15 de novembre a l’auditori del Disseny Hub Barcelona, en el marc de la novena Setmana del Talent Audiovisual impulsada pel Clúster Audiovisual de Catalunya. Durant tres dies, 56 joves professionals presenten en format pitch una quarantena de projectes audiovisuals davant d’empreses i productores audiovisuals de referència amb l’objectiu de captar el seu interès i que els ajudin a tirar-los endavant. 

Els projectes, ideats per joves, representen una mostra clara dels formats i continguts que volen consumir les noves generacions: videojocs, multimèdia, sèries, experiències immersives, llargmetratges de ficció, documentals i programes divulgatius, entre d’altres; i dels temes que preocupen els joves, com la crisi identitat, la sexualitat o l’ansietat social. 

Els projectes audiovisuals del TecnoCampus competiran a les categories de ficció, no ficció, i videojocs. Mikado: Vida de Via, que forma part de la categoria de no ficció, és el projecte dels alumnes Miquel Gomila, Martí Juanola, Pau Cara i Claudia Ferrando. Es tracta d’una sèrie que explica la vida d’un jubilat antisistema que es va canviar el nom per Mikado. El protagonista va fugir de la seva família, d’un passat misteriós i, ara, té el somni d’exiliar-se a un món de fantasia. 

A la categoria de ficció, el projecte Ésser(s), dels alumnes Pau Cara, Claudia Ferrando, Pau Artero i Miquel Gomila, explica la història de sis joves que es presenten com a voluntaris per participar a un experiment social creat per una empresa. Els joves han de passar dues setmanes convivint a una casa a canvi d’una compensació econòmica. El grup només haurà de respondre una pregunta: què tenen en comú? 

AXO és el projecte dels alumnes Marina Codony, Hodei Otegi, Víctor Hernando, Arnau Oliveras, Elisabeth Alzzueta, Marc Lloret i Alex Romera que competirà a la categoria de videojocs. És un videojoc 3D sobre el viatge immersiu i emocionant d’un axolot màgic pels temples del cel. Amb mecàniques de puzzle es posa èmfasi a l’exploració i la interecció amb els diferents elements i criatures que es troben pels escenaris.

Galeria d'imatges

Anterior

El TecnoCampus acull la inauguració dels Campionats de Catalunya Universitaris

Següent

Banting Labs aconsegueix 70.000 euros per desenvolupar la seva tecnologia per monitoritzar els nivells de glucosa a la sang