Ariadna Majó Arilla, alumni de la promoció 2023-2024 del Màster Universitari en Entrenament Personal i Readaptació Fisicoesportiva del TecnoCampus, ha estat guardonada amb el tercer premi de la V edició dels Premis Càtedra de Bàsquet L'Alqueria del Basket de la Universitat de València. 

El seu treball, titulat "Valoració dels tests clàssics i amb dual-task per al return to play en jugadors i jugadores de bàsquet post-operació quirúrgica de genoll", ha estat tutoritzat per Mónica Morral Yepes i Sara González Millán. Aquest reconeixement, dotat amb 400 euros, forma part dels premis atorgats per la Càtedra de Bàsquet L'Alqueria del Basket, que busquen fomentar la investigació i l'estudi acadèmic en l'àmbit d'aquest esport.

El treball d'Ariadna Majó destaca per la seva rellevància en l'àmbit de la readaptació esportiva, específicament en el bàsquet, i contribueix a l'avanç en les metodologies d'avaluació per al retorn a la pràctica esportiva després d'una intervenció quirúrgica de genoll. 

Aquest premi reconeix l'excel·lència acadèmica d'Ariadna Majó i consolida la posició del Màster Universitari en Entrenament Personal i Readaptació Fisicoesportiva del TecnoCampus com a referent en el seu àmbit.


Anterior

Els professors Miguel Guillén i Eloi Serrano publiquen un article sobre economia social i intel·ligència artificial a la Revista CIDOB d'Afers internacionals

Següent

Comença la 4a edició del curs d'especialització en Finançament per a Organitzacions de l'Economia Social i Solidària