Que estàs buscant?
Hi haurà material i bibliografia que estarà en anglès, per la qual cosa caldrà un mínim de coneixements de l'idioma.
Demostrar capacitat per comunicar de manera fluida en llengua espanyola, catalana i anglesa de forma oral i escrita en l'entorn de la logística i els negocis marítims
Vivim en un canvi constant, on el risc i la incertesa ens complica la gestió dels nostres equips, necessitem perfils innovadors, que siguin capaços d'abordar un procés de presa de decisió que garanteixi la sostenibilitat dels models de negoci
El nou estil de lideratge haurà de reunir les següents positive leader tools:
Positive leaders:
• Behavioral decision making
• Emotional regulation
• Beginners mind
Workforce culture:
• High quality connections
• Positive communications
• Innovation & Re-design
L'aula (física o virtual) és un espai segur, lliure d'actituds masclistes, racistes, homòfobes, trànsfobes i discriminatòries, ja sigui cap a l'alumnat o cap al professorat. Confiem que entre totes i tots puguem crear un espai segur on ens puguem equivocar i aprendre sense haver de patir prejudicis d'altres.
1.-Món VUCA - BANI
2.-Intel·ligència emocional-autoconeixement 3.- Motivació i treball en equip
4.- Cultura, valors i Gestió per fortaleses
5.- Innovació
6.- Estils de Comunicació
7- Gestió del conflicte
8.- Negociació Distributiva vs Integrativa
9- Lideratge i gestió de persones
10.- Transformació Digital & canvi cultural
El sistema davaluació serà el següent
Quatre seminaris pràctics amb una valoració del 10% cadascun del total de la qualificació de la matèria
Els temes a treballar als seminaris seran:
Una avaluació final amb un pes del 60% del total de la qualificació
Important: per aprovar la matèria cal superar cadascuna de les proves davaluació i serà obligatòria la realització dels seminaris per poder anar a lexamen.
Qualsevol forma de frau acadèmic serà sancionada d’acord amb la normativa d’avaluació del centre. En cas que es detectin indicis de frau, inclòs l’ús indegut d’eines d’intel·ligència artificial generativa, el professorat de l’assignatura podrà convocar l’estudiant a una entrevista individual amb l’objectiu de verificar-ne l’autoria.
Alcaide, Francisco. Aprendiendo de los mejores I - 21ª edición. Barcelona: Alienta, 2020.
Charles Duhigg. The power of Habit. New York times bestseller. Random house editorial, 2014
Gestión de incompetentes. Autor Gabriel Ginebra. Editorial: libros de cabecera
Guarnieri, Silvia. Distinciones de coaching. LID Editorial. 2020
Jeanne Liedtka and Tim Ogilvie. Columbia Business School publishing. Última edición publicada.
La medicina de la felicidad. Autora: Dra Paloma Fuentes. Editorial Pinolia.
Laloux, Frederic. Reinventar las organizaciones. Barcelona: Arpa y Alfil Editores, 2017. 4a ed.
Lencioni, Patrick. Las cinco disfunciones de un equipo: un inteligente modelo para formar un equipo cohesionado y eficaz. Madrid: Empresa activa. 2003. 14ª edición
Robbins, Stephen P.; Judge, Timothy A. Comportamiento organizacional. Naucalpan de Juárez: Pearson, 2013. 13ª edición
The art of feedback. Author: Armin Kruger
Pink, Daniel. La sorprendente verdad sobre lo que nos motiva. Barcelona: Gestión 2000, 2010.
Blog de Francisco Alcaide
https://www.franciscoalcaide.com/blog/208-lo-mejor-de-2019-articulos-entrevistas-libros-y-mas
Bock, Laszlo, La nueva fórmula del trabajo. Barcelona: Conecta. 2018
Covey, Stephen, Los 7 hábitos de la gente altamente efectiva. Barcelona: Planeta. Última edición.
García, Santi. El arte de dirigir personas. Barcelona: Libros de cabecera. 2016. 2ª edición
http://www.factorhuma.org/index.php?lang=es
http://www.rrhhmagazine.com/inicio.asp?url=/secciones/gescon.asp