La doble titulació del Grau en Turisme i Gestió del Lleure i del Grau en Màrqueting i Comunitats Digitals busca donar resposta a les necessitats actuals del sector turístic i impulsar perfils capaços d’anticipar-se a les transformacions econòmiques i socials vinculades a l’activitat turística, posant èmfasi en el context digital.
Per aconseguir-ho, oferim un projecte innovador basat en sis àmbits de formació: fonaments del turisme i productes turístics; màrqueting; gestió de l’oci; comunitats digitals; analítica aplicada i gestió de l’empresa. A més, posem a disposició dels estudiants uns programaris i unes instal·lacions d’última generació.
En acabar els estudis, l'estudiant obtindrà dos títols de grau en cinc anys.

Càrrega lectiva:
480 ECTS matriculats, amb una càrrega lectiva de 336 ECTS
Temps:
5 cursos acadèmics organitzats per trimestres
Modalitat:
Presencial
Horari:
Matí: 1r, 3r i 5è curs (de 8h a 14h) i Tarda: 2n i 4t curs (de 15h a 21h)
Impartit per:
Escola Superior de Ciències Socials i de l 'Empresa
Titulació oficial:
Doble Titulació Grau en Turisme i Gestió del Lleure / Grau en Màrqueting i Comunitats Digitals
Preu:
Consulta el preu i el finançament dels estudis en el següent enllaç (Preus i finançament)
Accés:
Consulta les vies d'accés i com formalitzar la preinscripció universitària (Accés)
Idiomes d'impartició:
Català, castellà i anglès
Organitzat per:
Escola Superior de Ciències Socials i de l 'Empresa
Anterior nota:
No hi ha nota, al ser primera edició

El Grau en Turisme i Gestió del Lleure de l’Escola Superior de Ciències Socials i de l'Empresa del TecnoCampus ha obtingut l’any 2016 l’acreditació favorable per part de l’Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU). L’acreditació és la comprovació, a partir d'una visita externa, que la titulació s'està desenvolupant tal com estava planificada a la verificació.
Amb aquest reconeixement, els títols de l’escola garanteixen la qualitat docent seguint l’estàndard que l’Agència estableix per a totes les universitats.

El Grau en Màrqueting i Comunitats Digitals de l’Escola Superior de Ciències Socials i de l'Empresa del TecnoCampus ha obtingut l’any 2018 l’acreditació favorable per part de l’Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU). L’acreditació és la comprovació, a partir d'una visita externa, que la titulació s'està desenvolupant tal com estava planificada a la verificació.
Amb aquest reconeixement, els títols de l’escola garanteixen la qualitat docent seguint l’estàndard que l’agència estableix per a totes les universitats.

Grau professionalitzador
Grau orientat al mercat i amb una forta base pràctica i experimental.

Hub Emprenedor
Recursos com programes i xarxes a l’abast dels estudiants amb idees de negoci.

Idiomes integrats
Finalització dels estudis amb certificació oficial de llengua estrangera. El pla d’estudis preveu 24 crèdits en assignatures impartides en anglès i 18 crèdits obligatoris d’idiomes (anglès, francès, alemany o rus).

Direcció de l'empresa turística i del màrqueting
La combinació amb Màrqueting i Comunitats Digitals permet dotar d’una visió estratègica i empresarial els futurs professionals.

Càtedra en economia circular
Laboratori d’estudis i recerca al voltant del futur del turisme sostenible.
Àrees de contingut del doble grau
Percentatge de temàtiques del doble grau
25%
Màrqueting turístic
25%
Gestió de l’empresa turística
25%
Recursos i productes turístics
15%
Comunitats digitals
10%
Analítica aplicada al turisme
Perfil d'ingrés
Es requeriran els coneixements que s'hagin acreditat mitjançant les vies d'accés oficials, però, a més, és recomanable que l'estudiant tingui les habilitats següents:
- Facilitat d'expressió oral i escrita.
- Coneixements en almenys una llengua estrangera.
- Capacitat per a les relacions personals.
- Dots de comandament i lideratge.
- Organització i responsabilitat.
- Dinamisme i creativitat.
- Passió per les noves tecnologies, per Internet i la web 2.0.
- Experiència en comunicació online.
- Interès per l'entorn i sensibilitat pel medi ambient.
- Coneixement i respecte a les minories socials.
Els estudiants de la doble titulació del Grau en Turisme i Gestió del Lleure i el Grau en Màrqueting i Comunitats Digitals estan capacitats per treballar en qualsevol àmbit del sector turístic i del màrqueting.
Per la seva vessant en Turisme i Gestió del Lleure, les principals sortides professionals són:
Allotjament i restauració:
- Direcció general.
- Direcció de Revenue Management.
- Direcció de banquets i convencions.
- Responsable d’operacions.
Planificació i gestió pública de destinacions:
- Direcció de promoció de destinacions.
- Responsable de planificació turística.
- Responsable de centre d'iniciatives turístiques.
- Responsable d'oficina de turisme.
Productes i activitats turístiques
- Gestor de nous productes.
- Tècnic assessor de gestió del patrimoni natural i cultural.
- Responsable de promoció i comercialització.
Transport i logística
- Responsable de reserves.
- Responsable d'operacions.
- Direcció comercial.
- Responsable de serveis d'atenció al client.
Intermediació
- Direcció d'agència de viatges.
- Gestor de viatges.
- Responsable de producte.
- Direcció comercial.
- Responsable de negoci electrònic.
Formació, recerca i consultoria
- Consultor júnior d’empreses turístiques.
- Ajudant de recerca.
Organització d’esdeveniments
Direcció d’esdeveniments i espectacles.
Pel que fa a Màrqueting i Comunitats Digitals, les principals sortides són:
- Director de màrqueting.
- Director de màrqueting digital i e-màrqueting.
- Consultor en SEO i SEM.
- Responsable de comunicació.
- Responsable de projectes.
- Web analyst.
- Product manager.
- Social media manager.
- Content curator.
- Community manager.
Competències
Competències que adquiriràs:
- Amplis coneixements en el sector turístic, especialment des de la perspectiva de la gestió i l’estratègia, amb expertesa en màrqueting digital.
- Capacitat per pensar estratègicament, complir objectius i produir resultats mesurables.
- Et formaràs com a expert amb capacitat per anticipar-te als canvis i reconèixer noves oportunitats de negocis i mercats, per adaptar-se a demandes i escenaris canviants.
- Et formaràs com a professional amb una visió pluridisciplinària, capaços d’innovar en l’estratègia i l’operativa del sector turístic.
Resum del Pla docent
Estructura de la doble titulació en funció del tipus de matèria i el nombre de crèdits ECTS:
Concepte |
Crèdits |
|||
---|---|---|---|---|
Totals crèdits ECTS a cursar |
336 |
|||
Crèdits ECTS de matèries bàsiques |
60 |
|||
Crèdits ECTS de matèries obligatòries |
234 |
|||
Treball de fi de Grau en Turisme i gestió del Lleure |
14 |
|||
Treball de fi de Grau en Màrqueting i Comunitats Digitals |
14 |
|||
Pràctiques obligatòries |
14 |
|||
Optatives (reconegudes) |
40 |
|||
Crèdits assignatures anàlogues |
104 |
|||
TOTAL ECTS |
480 |
Pla doble titulació Turisme i Marqueting i comunitats digitals
Pla #39 corresponent al nou doble grau que començarà a impartir-se al TecnoCampus el curs 2023-2024.
Document en català
Aitor Ruiz Santiago
Alberto Lempira Guevara Chacón
Alejandra Masó Llorente
Àlex Araujo Batlle
Àlvar Sáez Puig
Carlos Ordax Alonso
David Puertas Parrillo
Dolors Celma Benaiges
Elisabeth Guillén Amaro
Eloi Serrano Robles
Enric Camón Luis
Esteban Julio Escorcia González
Georgina Dalmau Sanleandro
Gonzalo Berger Mulattieri
Ivette Fuentes Molina
Jesús Martínez Marín
Jordi Bernal Fiego
Jordi Oller Nogara
Jose Ignacio Monreal Galan
Josep Maria Raya Vilchez
Josep Patau Brunet
Judith Turrión Prats
Lourdes Montoro Del Valle
Lluís Codinas Poch
Maria Armiñana Maristany
Narcís Martí Fabregó
Noemí Ruiz Munzón
Núria Fernández Pérez
Núria Masferrer Llabinés
Raimon Sastre Boquet
Roberto Dopeso Fernández
Tamara Guillén García
Thibisay González Rodríguez
Toni Caparrós Zaragozano
Zahaira Fabiola González Romo
En aquesta secció podràs consultar amb detall els crèdits, import dels estudis amb modalitat pagament únic i la cuota de finançament a 12 mesos.
També hi trobaràs informació sobre les taxes universitàries.
Ves-hi
El TecnoCampus ofereix diverses formes de pagament dels estudis de grau.
- Pagament únic
- Pagament fraccionat a 10 o 12 mesos, amb un préstec amb una entitat bancària. Actualment tenim acords amb Banc de Sabadell i amb Caixabank.
Pots accedir a aquesta secció on trobaràs tota a la informació i condicions sobre finançament i també podràs fer simulacions amb les calculadores de préstec.
Formes de pagamentEn aquesta secció podràs consultar el tipus de bonificacions que pots acreditar en el moment de la matrícula per gaudir de rebaixes en el preu de la matrícula.
- Família nombrosa
- Excel.lencia en estudis anteriors, com ara el batxillerat
- Certificats de discapacitat
- Etc.
També hi trobaràs un document extens amb les preguntes freqüents al respecte (FAQs)
Bonificacions sobre el preu de la matrículaEl TecnoCampus disposa d’un ampli programa de beques i ajuts econòmics de partida específica en el pressupost de la Fundació TecnoCampus amb aportacions de la mateixa Fundació, de la UPF i d’altres entitats privades.
Si compleixes els requisits acadèmics i/o econòmics, pots obtenir una beca per l’import total o parcial de la matrícula dels estudis de grau
Un de cada quatre estudiants han obtingut algun tipus de beca
Beques destacades:
- Beques TecnoCampus, amb criteris econòmics i acadèmics, que ofereixen diferents ajuts renovables al llarg dels estudis i que es resolen abans de la finalització del període de preinscripció del mes de juny.
- Beques de caràcter general del Ministeri. Els estudiants de grau del TecnoCampus poden sol·licitar les beques del Ministeri d’Educació per obtenir diferents ajuts econòmics en funció dels criteris acadèmics i econòmics que marqui la convocatòria.
- Ajuts per a estudiants universitaris de centres adscrits. Aquests ajuts tenen com a objectiu compensar parcialment l’estudiant per les despeses de la matrícula universitària d’estudis oficials de grau.
Accedeix a aquestes beques i a la resta de beques més especialitzades.
Horaris d'atenció:
Parc empresarial: de dilluns a divendres, de 9h a 18h.
Punt d'informació a l'estudiant (PIE): de dilluns a divendres, de 9:00 a 20:00h
Biblioteca - CRAI: De dilluns a divendres, de 9h a 21h. Horari especial en època d’exàmens i reduït a l’estiu.
Telèfons:
Universitat +34 93 169 65 01
Punt d'informació a l'estudiant +34 93 702 32 32
Parc empresarial +34 93 169 65 02
Màsters, Postgraus i Formació Continuada
+34 93 702 19 59
Biblioteca: +34 93 169 65 01