1. Documentació per l’admissió
La documentació necessària per efectuar la preinscripció és la següent:
- Fotocòpia del títol o resguard:Si encara no tens el títol perquè estàs acabant la titulació, cal que ens ho assenyalis en l’apartat Situació d'estudis previs, indicant l'opció Pendent de finalitzar.
- Certificat acadèmic oficial de notes de l’estudi cursat de la universitat d’origen.
- Currículum vitae: Màxim 2 pàgines en format Word, PDF o similar. Format A4 o Carta.
- Carta d’expectatives, en la que s’exposi l’interès per cursar el màster, més 2 cartes de presentació (una carta de professor universitari i una altra carta més professional).
- Fotocòpia del DNI o Passaport (vigent).
- Acreditació de coneixement d’espanyol o català: Nivell B1 del MCER o Diploma de nivell intermedi (S’eximirà d’aquest requisit als residents a Espanya i als que provinguin d’estats en els que una de les llengües tingui la condició d’oficialitat).
Aquesta documentació de preinscripció s’ha d’adjuntar en el moment de fer la preinscripció online o presentar-se presencialment. No obstant, s’haurà de presentar la documentació original tal i com es requereix a continuació per formalitzar la matrícula.
A tenir en compte si ets estudiant internacional:
Et recomanem que, per facilitar tot el procés d'admissió, obtenció de visat i altres aspectes pràctics relacionats amb la teva arribada i estada, realitzis la preinscripció el més aviat possible.
Recorda que de tota la documentació que hagis presentat escanejada caldrà presentar els originals en el moment de la matrícula.
Títols i certificats acadèmics no expedits per un estat membre de la Unió Europea:
Si el teu títol i el teu certificat acadèmic no estan expedits per un estat membre de la Unió Europea (o Noruega, Islàndia, Liechtenstein o Suïssa), caldrà que facis tots els tràmits de legalització d'ambdós documents (Postil·la de la Haia). Aquest procés has de fer-lo al país on s'hagi expedit el títol i abans de sortir del país, ja que no és possible realitzar aquest tràmit a Barcelona. Pots ampliar informació en el següent enllaç.
Per sol·licitar l’admissió, no és necessari que tinguis el títol legalitzat. Pots presentar-lo en el moment de la matrícula.
Certificat de titulació universitària oficial:
Si la universitat d’origen és de fora d’Espanya et recomanem que sol·licitis a la teva universitat un certificat que acrediti que l’estudi que has realitzat et permet realitzat un màster oficial al teu país.
És molt important que tinguis en compte que els títols i certificats acadèmics universitaris que no estiguin redactats en català, espanyol, francès, italià, portuguès o anglès hauran de ser traduïts al català o a l'espanyol per un traductor oficial.
2. Rondes d’admissió
Les sol·licituds d'informació es valoraran seguint el calendari de rondes d'admissió que trobaràs a continuació.
Ronda | Data límit sol·licitud d'admissió | Data límit de la resolució d'admissió | Data límit de reserva de plaça |
1 | 11/01/2021 | 02/02/2021 | Fins 11/02/2021 |
2 | 08/03/2021 | 08/04/2021 | Fins 18/04/2021 |
3 | 03/05/2021 | 01/06/2021 | Fins 10/06/2021 |
4 | 14/06/2021 | 14/07/2021 | Fins 23/07/2021 |
5 | 12/07/2021 | 23/07/2021 | Fins 30/07/2021 |
Les sol·licituds d’admissió rebudes, una vegada finalitzada una ronda, es desplaçaran a la següent. Les rondes d’admissió estan subjectes a la disponibilitat de places.
3. Passos a seguir per realitzar la preinscripció
Si no has estat estudiant del Tecnocampus o no has accedit mai a l'aplicació, REGISTRA'T per poder obtenir el número d'identificació universitària (NIA) i la paraula de pas per poder accedir a l’aplicatiu de preinscripció.
Si ja t'hi has registrat o ets estudiant del Tecnocampus, inicia directament el procés de PREINSCRIPCIÓ.
Per accedir a l'aplicatiu necessites el teu número d'identificació universitària (NIA) i paraula de pas amb els que accedies normalment a TecnoCampus com a estudiant. En el supòsit que no ho recordis pots sol·licitar que te´ls facilitin fent un helpdesk.
Entra a l'aplicatiu de la sol·licitud:
- Comprova que tens tots els documents necessaris abans d'accedir a l'aplicatiu en línia.
- Introdueix les dades personals i acadèmiques en els diferents apartats de la sol·licitud.
- Escaneja els documents necessaris personals i acadèmics i adjuntar-los a la sol·licitud. Els documents s'adjunten en format pdf, jpg, word (màxim 2 mb)
- Si vols, pots descarregar-te el comprovant de la sol·licitud d'admissió.
Un cop rebuda la teva sol·licitud entraràs en el procés de selecció. El resultat de la resolució de les admissions es comunicarà via correu electrònic segons el calendari establert.
Una vegada admès i per a la plaça és imprescindible realitzar el pagament de la reserva de plaça per un import de 600€. Aquest import només es retornarà en cas d’anul·lació o aplaçament del curs.
Una vegada admès, també pots matricular-te.
Si es realitza el pagament de la matrícula abans del 30 de juny, s’aplicarà un descompte del 5% sobre el preu de la matrícula (taxes excloses).