Que estàs buscant?
Escola Superior de Ciències Socials i de l'Empresa TecnoCampus
Escola Superior de Ciències de la Salut TecnoCampus
Escola Superior Politècnica TecnoCampus
Manual Manual - versió resum (aprovat 4/3/2021)
Manual de processos Manual de processos - versió resum (aprovat 4/3/2021)
Informe d'avaluació del desplegament (aprovat 4/3/2021)
Revisió dels objectius de qualitat i de les propostes de millora (aprovat 19/5/2022)
Pla de millora Pla de millora - versió resum (aprovat 19/5/2022)
Catàleg d'indicadors (darrera actualització, 1/2/2023)
A continuació es detallen els processos vigents del SGIQ-Marc de TecnoCampus, classificats segons les 6 dimensions que es fan servir en els processos de certificació de la implantació del SGIQ en el marc del programa AUDIT.
DIMENSIÓ 1: REVISIÓ I MILLORA DEL SGIQ
P1.1. Definir el pla estratègic de TecnoCampus i els projectes d’àmbit institucional i fer-ne el seguiment
P1.2. Revisar i actualitzar el SGIQ Marc, els seus processos i els indicadors
DIMENSIÓ 2: DISSENY, REVISIÓ I MILLORA DELS PROGRAMES FORMATIUS
P2.1. Programar i verificar un nou títol de grau i màster universitari
P2.2. Fer el seguiment de les titulacions
P2.3. Modificar un títol de grau i màster universitari
P2.4. Acreditar els títols de grau i màster universitari
P2.5. Extingir o desprogramar títols de grau o màster universitari
P2.6. Gestionar la satisfacció dels grups d’interès
DIMENSIÓ 3: SISTEMES DE SUPORT A L’APRENENTATGE I D’ORIENTACIÓ ALS ESTUDIANTS
P3.1. Gestionar l'accés, admissió i matrícula dels estudiants de Grau
P3.2. Gestionar l'accés, admissió i matrícula dels estudiants dels Màsters universitaris
P3.3. Gestionar l’orientació professional
P3.4. Gestionar els programes de mobilitat i intercanvi de l'estudiant
DIMENSIÓ 4: PERSONAL ACADÈMIC
P4.1. Definir la política del personal docent i investigador
P4.2. Definir la política del personal d’administració i serveis
P4.3. Captar i seleccionar el Personal docent i investigador
P4.4. Captar i seleccionar el Personal d'administració i serveis
P4.5. Actualitzar/acreditar el model d’avaluació de l’activitat docent del PDI
P4.6. Gestionar l'avaluació docent del PDI
P4.7 Gestionar la formació interna
DIMENSIÓ 5: RECURSOS MATERIALS I SERVEIS
P5.1. Gestionar els recursos materials i serveis generals complementaris
P5.3. Gestionar les incidències, les reclamacions i els suggeriments
DIMENSIÓ 6: INFORMACIÓ PÚBLICA I RENDIMENT DE COMPTES
P6.1. Definir la informació pública de les titulacions