Informació personal


Escola


  • ESCOLA SUPERIOR DE CIÈNCIES SOCIALS I DE L'EMPRESA TECNOCAMPUS



Grau o graus als que imparteix classe


  • MÀSTER UNIVERSITARI EN EMPRENEDORIA I INNOVACIÓ
  • GRAU EN LOGÍSTICA I NEGOCIS MARÍTIMS
  • GRAU EN BUSINESS AND INNOVATION MANAGEMENT
  • GRAU EN ADMINISTRACIÓ D'EMPRESES I GESTIÓ DE LA INNOVACIÓ



Àmbits de coneixement


  • Administració i direcció empresa
  • Gestió de la innovació i emprenedoria



Descripció del perfil acadèmic, investigador i/o professional


My research is mainly focused in the interaction between finance and psychology. On the side of finance, I am especially interested in understanding collective behavior in asset markets. In particular I use laboratory experiments to investigate two different but related phenomena: Asset Bubbles and Ponzi Scheme. In psychology I like to understand how individual characteristics and mental processes can affect people decisions when facing uncertain or risky situations such as trading, starting a new business or negotiating.

Formació i Experiència Professional


Formació Acadèmica
Data 20-SEP-10 - 15-NOV-14
Titulació Doctorado en Economía, Finanzas y Empresa
Institució Universitat Pompeu Fabra
Data 20-SEP-18 - 15-JUL-10
Titulació Máster en Economía, Finanzas y Empresa
Institució Universitat Pompeu Fabra
Experiència professional

Activitat científica


Articles
Autor Giovanni Giusti and Janet Hua Jiang and Yiping Xu
Any (2016)
Titol Journal of Behavioral and Experimental Finance.
Nom Interest on Cash, Fundamental Value Process and Bubble Formation: an Experimental Study.
Pàgines 40
Localització - GIUSTI, G., JIANG, J. H., & XU, Y. Interest on Cash, Fundamental Value Process and Bubble Formation: an Experimental Study. Journal of Behavioral and Experimental Finance.
Editorial Elsevier
Autor Giovanni Giusti and Josep María Raya
Any (2019)
Titol Journal of Destination Marketing and Management
Nom The effect of crime perception and information format on tourists’ willingness/intention to travel
Pàgines
Localització https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2212571X1730330X
Editorial Elsevier
Autor David López López and Giovanni Giusti
Any (2020)
Titol Journal of Business-to-Business Marketing
Nom Comparing Digital Strategies and Social Media Usage in B2B and B2C Industries in Spain
Pàgines
Localització https://www.tandfonline.com/doi/abs/10.1080/1051712X.2020.1748377
Editorial Taylor & Francis
Autor Josep María Raya and Giovanni Giusti
Any (2020)
Titol Journal of Housing and the Built Environment
Nom Can information regarding previous sales stabilize the house price index? Evidence from a field experiment in Spain
Pàgines
Localització https://link.springer.com/article/10.1007/s10901-020-09775-z
Editorial Springer
Autor Giovanni Giusti and Roberto Dopeso-Fernández
Any (2020)
Titol International Journal of Manpower
Nom Incentive magnitude and reference point shifting: a laboratory experiment
Pàgines
Localització https://www.emerald.com/insight/content/doi/10.1108/IJM-09-2019-0428/full/html
Editorial Emerald

Grups de recerca