• Nom: Doble titulació en Administració d'Empreses i Gestió de la Innovació / Màrqueting i Comunitats Digitals
  • Durada: 5 cursos acadèmics organitzats per trimestres
  • Càrrega lectiva: 326 crèdits ECTS
  • Modalitat: Presencial
  • Horari: Tardes (de 15h a 21h)
  • Impartit a: L'Escola Superior de Ciències Socials i de l'Empresa
  • Titulació: Universitat Pompeu Fabra (UPF)
  • Preu: Consulta el cost i el finançament dels estudis en el següent enllaç (Preus i finançament)
  • Accés: Consulta les vies d'accés i com formalitzar la preinscripció universitària (Accés)
  • Places: 55
  • Idiomes: Català, castellà i anglès
  • Nota de tall: 7,948 (curs 18/19)

Objectius

L’objectiu general del Doble Grau en Administració d’Empreses i Gestió de la Innovació i el Grau en màrqueting i comunitats digitals és preparar professionals integrals amb criteris globals en coneixements de gestió i administració
empresarial en la nova economia i amb un domini complet de les tecnologies actuals,capaços d’utilitzar els instruments de màrqueting i comunicació en xarxes socials per reconèixer oportunitats de negoci, fomentant la creativitat i l’esperit
emprenedor, establint estratègies, anticipar-se als canvis, optimitzar recursos i analitzar la informació per a la presa de decisions, que permeti aconseguir els objectius proposats per l’organització.

 

 

"Formem experts en gestió empresarial i amb un domini complet de les eines i tècniques del màrqueting"

Àlex Araujo, coordinador

per què estudiar aquesta doble titulació?

  • 1
    Pràctiques en empreses i borsa de treball

    La proximitat del TecnoCampus amb el teixit empresarial permet oferir als estudiants pràctiques que consolidin els coneixements en l'entorn real. Més de 700 estudiants fan cada any pràctiques en més de 1.500 empreses.

    La Borsa de Treball et facilita la integració al món laboral. És un instrument per posar en pràctica el que has après, ja sigui amb un contrate de pràctiques o laboral.

     

  • 2
    Innolab

    L'Innolab és un laboratori de creativitat i innovació que trenca la rigidesa de l'aula convencional, permet el treballar en grup i afavoreix una actitud creativa i emprenedora.

  • 3
    Projectes propis

    A llarg de la doble titulació, es treballa un projecte d'identitat digital pròpia.

  • 4
    Internacionalització

    Convenis d'estudis i pràctiques a diferents països d'arreu del món. En la nostra aposta per la internacionalització, tenim convenis amb 105 universitats de 34 països perquè puguis viure l'experiència d'estudiar o fer pràctiques a l'estranger.

¿T'agradaria rebre més informació d'aquest doble grau?

Sol·licita més informació

Perfil d'ingrés

Es requeriran els coneixements que s'hagin acreditat mitjançant les vies d'accés oficials, però a més és recomanable que l'estudiant tingui les següents habilitats:

  • Dots de comandament i lideratge
  • Organització i responsabilitat
  • Habilitat per impartir instruccions
  • Facilitat d'expressió oral i escrita
  • Dinamisme i creativitat
  • Passió per les noves tecnologies, per Internet i la web 2.0.
  • Experiència en comunicació online
  • Saber escoltar, saber respondre
  • Coneixement i respecte a les minories socials

Sessions d'acollida

Uns dies abans de l'inici de curs s'organitzen unes sessions de benvinguda per als estudiants de nou accés. Aquestes jornades són útils per conèixer el/la coordinador/a del grau, el pla d'estudis, els serveis campus (Gestió Acadèmica, Biblioteca, UACU, Carreres Professionals i Relacions Internacionals) i per fer un recorregut per les instal·lacions amb la finalitat de començar a conèixer els diferents espais on cursaran els seus estudis.

Pla de tutories

Consulta el Pla d'Acció Tutorial personalitzat on es recull un conjunt d’accions per millorar l’atenció als estudiants a través d’un seguiment més personalitzat i prolongat des de l’inici fins a l’acabament dels estudis universitaris.